Eli mulla on tossa 500gb 2.5'' ulkoinen kovalevy. Kuoren ja kovon olen ostanut itse ja kasannut. Kovalevy on 5400rpm ja olen asentanut siihen pelejä, koska ssd kovoon ei mahdu. Ongelmana on se, että kun pelataan peliä, niin peli aina välillä lagaa ja pitää odottaa että se hakee sitä pelidataa siitä kovosta. Lagi kestää 1s, joka on kuitenkin ärsyttävä. Kovo on SATAII ja USB 2.0
Olen ajatellut myydä tuon ja hankkia 7200rpm kovon. Mitä mieltä olette? Korjautuuko lagi tuolla, ja johtuuko se hakuajasta???
Ulkoinen kovalevy
4
143
Vastaukset
- 24
Eiköhän se ole tuo USB joka on pullonkaulana.
- 1616
Näin asia saattaa olla. USB3 tai esata antaisivat suuremman tiedonsiirtonopeuden kuin USB2. Ulkoinen kovalevyasema onkin hyvä olla ainakin jommallakummalla varustettu. Tietysti myös tietokoneesta pitää löytyä kyseinen tai kyseiset liitännät.
Asia tietysti selviää myös sillä, että ottaa kovalevyn pois kotelosta ja kytkee sen suoraan tietokoneeseen. Jos lagia vielä on, niin kysymys on jostakin muusta. - 1616
1616 kirjoitti:
Näin asia saattaa olla. USB3 tai esata antaisivat suuremman tiedonsiirtonopeuden kuin USB2. Ulkoinen kovalevyasema onkin hyvä olla ainakin jommallakummalla varustettu. Tietysti myös tietokoneesta pitää löytyä kyseinen tai kyseiset liitännät.
Asia tietysti selviää myös sillä, että ottaa kovalevyn pois kotelosta ja kytkee sen suoraan tietokoneeseen. Jos lagia vielä on, niin kysymys on jostakin muusta.Jos aloittajalla on kannettava, ei sinne yleensä tietystikään saa lisättyä kovalevyä testailua varten.
- guggaburggi
Ok, kiitos kaikille vastauksista. Ei sille sitten pysty tekemään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855