Näyttää palstan nimimerkkien osalta, että kuka tahansa voi käyttää niitä tällä hetkellä. Tosin saattaa olla niin, että lliittymäni vikatilanne paljastaa teidät kaikki. Täytyy sanoa, että kun tahallinen hakkerointi on kunniassaan niin kuinka käy tällaisen tahattoman hakkeroijan tässä mädässä yhteiskunnassa ?
Tilanne on seuraava !!!
12
427
Vastaukset
- Josef Mengele
Aika huvittavaa onko Josef Mengele ehkäpä demari63 ?
- Mama Mary
Palstani menee sivulla kaksi ja kas itse olen nyt sivulla yksi !
- STOP !!!
Ei varmaan mistään hakkeroinnista oo kyse, niinkauan kuin nimimerkki on rekisteröimätön se on vapaata riistaa. Jossei uskalla rekisteröityä, kärsiköön seuraukset
- ETTÄNIIN
totta... sillon kun nimimerkki ei ole rekisteröity, niin niitä voi kuka tahansa käyttää, ite ainaki aina heitän jotain ihan summassa. jos se nimimerkki on teille niin tärkeä, niin hyvät ihmiset rekisteröikää se! sillon niitä ei voi käyttää kukaan muu kuin te itse
- nope Name
No mutta eihän tää käy. Nimimerkkihän on sen, joka sen ensin keksi.
Ainahan on tullut ilmoitus, valitsemasi nimimerkki on käytössä vaikka
sitä ei olisi rekisteröity. Niin se on ennen ollu.- __mun_merkki___
höpö höpö, aina on ollut niin, että jos nimimerkki on rekisteröimätön sitä voi käyttää kuka vaan. Kysy vaikka S24:n ylläpidosta
- STOP !!
pälpäläpälä
- Stop !!!
mistä te puhutte??
- NettiKyttä
Olemme ajautuneet tilanteeseen, jossa julkiset IP osoitteet yksinkertaisesti loppuvat. Mobiili-liittymien haltijoiden käytetyt osoitteet kiertävät jo henkilöltä toiselle eikä mitään henkilökohtaista suojaa enään ole. Sanomattakin on jo selvää, että internetin tuho on jo alkanut. No tämähän on jo tiedetty jo ajat sitten.
Olen huomannut, että Elisan tarjoamat uudet osoitteenmuunnos IP osoitteet ovat lähes kaikki niitä useaan kertaan pilattuja vanhoja osoitteita joilla ei voi keskustella missään. Että semmosta. - IP-Expertti
Onko Tosirealistilla ongelmia IP-osoitteen eston kanssa, miten voin auttaa ?
- tuorila
nuole mun pyllyä
- steelgun
tuorila kirjoitti:
nuole mun pyllyä
Onks prinssinakki poijalta purettu ip-esto hah ha ho ho!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117