on 172 pitkä ja painoja on 68 lihasmasssaa on aika paljon. olen 13 w täytin juuri harrastan uimista ja metsästystä ja kalastusta ,keilaamista, ja pyöräilyä, penis on 12-13 pitkä jännä paksuus kun ostin korsuja niin ei meinannut mahtua sisään. 30 kiloa nousee suorille käsille. olen romatinen ja rauhalinen* ( kyllä sieltä tuulee niitä s**ta*an run**ri juttuja ne voi jättää pois) mieli pide naispuolista olisi arvos tettua
tälläinen poju mietii ..
6
285
Vastaukset
- noniinjonnet
yhdys sanat ja kieli oppi, näyttää, olevan hallu ssa aika hyvin. Todellisuudessa olet 152 pitkä, painat 88kg, läskimassaa kaikki, harrastat jonneilua ja cs pelaamista, penis on 2-3 cm, kortsu meni läpi, 3 es tölkkii nousee suorille, olet runkkari ja spurdoileva.
- Läsgi
Hyvä jos mulla edes 10kg nousee. :D
Pituus miinus se ykkönen edestä on yleisesti laskettu "normaali"paino. Siitä vaan laskemaan. :)
- Qwerttu
Itsekkin harrastan metsästystä! :D hyvä harrastus.
- totuudentorvi
Hei voisitte miettiä vähän, ennen kun alatta heti haukkuu kielioppia. Suomessa on myös maahanmuuttajia joiden kielitaso ei oo vielä niin hyvä ! Myös lukihäiriö on olemassa ! Ainiin, ettehän te tiedä, asutte siellä lapin perukoilla jossa ei monikulttuurisuutta näy eikä suvaita, eikä edes yritetä hyväksyä jos joku vähän huonommin kirjottaa.
- Jonka nimi on...
Sulle totuuden torvi. Miten sinä yhtäkkiä nostit esiin jonku lapin jutun. On tuoki kyllä aika loukkaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806