mihin muutan omakotitaloon tai kerrostaloon neuvokaa ..?!? :D

hei olen 20 vuotias olen töissä jossa minulla on 3400 euroa kuukausi palkka :) ja alkoin ajatella muuttamaan kerrostaloon jossa olisi 500 vuokra niin olisiko se liian iso minulla on nyt yhden ja puolen vuoden säästöt eli yli 40 tuhatta euroa :) ja hieno v40 volvo ... ja muuta roinaa että ei tarvitse ostella mitään sinne mökkiin mitään tavaraa :D tai pitäisikö minun odottaa että olen hankinnut 70-100 tuhatta euroa ja ostaa suoraan oma kotitalo ...? kertokaa te miten minun kannattaisi tehdä ....

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?:!!!!½!##

"kertokaa te miten minun kannattaisi tehdä ...."

Yksi idea on ostaa 40 eurolla lisärakentamisekelpoinen tontti, jossa on asumiskelpoinen pikku mökki tai pikkurahalla kunnostettava mökki.

Varallisuuden lisääntyessä voi sitten joko alkaa rakentamaan paikalla uutta taloa tai tilata talopaketti. Jos omassa kauopungissa ei tuohon hintaan löydy, niin ympäristökunnista varmasti löytyy ja ajomatkakaan ei välttämättä ole mikään himruinen.

• aika paska vitsi...

• 9043013yj
        airsoft-tyyppi kirjoitti:

aika paska vitsi...

Missä kohtaa oli vitsi?

Eikö volvolla voi ajaa 20km?

• siitä hyvä alku

Opettele ensimmäisenä kirjoittamaan.

Mistä hommasta hankkii noinkin hyvin ilman koulutusta ja lähes lukutaidottomana?

Ostat oman asunnon tietysti, jos keran on säännölliset tulot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      431
      3151
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      110
      2237
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      2
      2045
    4. 177
      1943
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1934
    6. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      110
      1680
    7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1288
    8. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      149
      1270
    9. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      55
      1180
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      45
      1045
    Aihe