vittu ny oikeesti läskit menkää ulos vaik pelaa lätkää.. säälittää kattella, ku tommoset 12v. kakarat pilaa tulevaisuutensa istuskelemassa vaa koneel.. ja sitte nää "bf3 vai mw3" ette te voi makuasioista saatana kiistellä. onko teijän isänne jotain veltto perseitä, ku ei tee teiän peli addiktiolle mitään?! peukalo pois perseestä ja lenkille. 'nuff said
Nerds gonna hate..
18
98
Vastaukset
- trololo.
:D:D
- trololololotroololol
Menes sinä kouluun vähän opiskelemaan suomen kielen alkeita. ;)
- Nerds gonna hate..
sinnehän sitä hmna mennään ;(
- lflxkfkifkxok
Tuliko turpaan CODissa?
- Nerds gonna hate..
eiku battlefieldissa
- uliuliuliuliuliuli
Aloittaja itkee.......YHYYY BYÄÄÄÄÄÄÄÄ............uliuliuliuliuliuliuli
- Nerds gonna hate..
asia harvinaisen selvä... olet hyvä esimerkki 12 vuotiaasta.
- Ruokailutavoista
Hei,
nyt on annettava hieman kielteistä palautetta niin joidenkin lukiolaisten kuin yläkoululaistenkin ruokailukäytöksestä to 13.10. Osa lukion vuoron loppupuolella ruokailleista opiskelijoista ja opettajista jäi ilman sämpylää ainakin kahdesta syystä:
1. osa yläkoulun oppilaista rohmusi itselleen kaksi sämpylää eikä esimerkiksi ottanut lainkaan keittoa.
2. osa lukiolaisista otti tarjottimelleen sämpylän, muttei syönyt sitä, vaan heitti sen kokonaisena biojätteiden joukkoon.
Ei näin voi menetellä. Ruokailuhetki on kaikille tärkeä yhteinen tapahtuma, jossa on osattava ottaa huomioon kaikki muutkin ruokailijat. Ruokaa on syytä ottaa lautaselleen se määrä, minkä oikeasti syö. Ei ole oikein, että rohmujen takia muut kärsivät. Keittolankin määrärahoja ja resursseja ajatellen tällainen käytös on typerää.
Rehtori Tontsa- Nerds gonna hate..
..Ja miten tämä liittyi asiaan hra. Tontsa ?
- vau...
-82 peukkuu? :D
- Nerds gonna hate..
..ainaki jokkut lukee tätä.. :D ..nörtit vihaavat
- drecyjibgkuh
Ja kaikki vihaavat aloittajaa.....LIITYN MUKAAN! -1 minun puolestani
- Nerds gonna hate..
et näyttänyt antavan -1 ?
- Nerds gonna hate..
Olen homo sitten, kuka haluaa alkaa olemaan mun kanssani?
- Nerds gonna hate..
ahhah.. vitun trolli :D ..JA JOS ETTE TAJUNNU TÄÄ OLI TÄLLÄNE PROVO VITU IDIOOTIT :D -234..ei helvetti! :D
- Nerds gonna hate..
Nerds gonna hate.. kirjoitti:
ahhah.. vitun trolli :D ..JA JOS ETTE TAJUNNU TÄÄ OLI TÄLLÄNE PROVO VITU IDIOOTIT :D -234..ei helvetti! :D
Ei vaan, olenkin tällainen tyhmä paska :D
- ööö..
" ja sitte nää "bf3 vai mw3" ette te voi makuasioista ******* kiistellä." öööö... Mitä ite teet? Kirjoittelet täälä vain paskaa. Se on sun oma makuasia. :)
- Alapeukku
Jeejee! Mä olin 550:s peukuttaja =D .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328