Tämä on täällä jo todella yleinen aihe, mutta itselleni on jäänyt vähän epäselvä kuva, joten päätin kysyä asiat suoraan tässä.
Olen siis matkustamassa Miamiin ja haluaisin käydä katsomassa Miami Heatsin pelin.
Kysymys 1.
Miten ostan lipun otteluun?
- Täytyykö/kannattaako lippu ostaa netistä?
- Voiko/kannattaako lippua ostaa hallilta?
Itse pitäisin hallilta ostamisesta enemmän, mutta onko lippuja sitten enää jäljellä, kun jotkut joukkueet saavat helposti myytyä hallin täyteen runkosarjankin otteluissa?
Jos liput ostaa netistä, niin miltä sivustolta?
Kysymys 2.
Mikä on lippujen hintataso?
Mahdollisimman halvat tietenkin, yläkatsomot siis kelpaavat.
NBA peliin
helpatkaasvähänminua
2
111
Vastaukset
- go pistons
Tutki asiaa seuran nettisivuilta.
Yksi suurimpia lipunmyyjiä on ticketmaster ja voit etsiä heidän sivuiltaan lisätietoa. Lippujen hintoihin lisätään yleensä toimituskulut.
Ostaisin liput ehdottomasti etukäteen, jolloin voit valikoida paikat ja hintatason, sekä varmistaa sisälle pääsyn. Etukäteen tilatut liput voi hakea 'will call' ikkunalta, jolloin tarvitset mukaan varmuudeksi valokuvalliset henkarit (passi). - setsets44
Will calliin (muistaakseni) lisäksi tarvitset sen luottokortin jolla olet liput ostanut/varannut. Älä siis osta suomeen jäävän sukulaisen kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069