O: NAISTEN PERUUKKI

yavanna69

Tummanruskea,loiva kiharainen ,koko pään peruukki,otsatukka myös,50 cm pitkä,keinokuitua,uusi,ei käytetty,säädettävä päänympärys.
Hinta: 30 euroa (sisältää postikulut)

8

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wigsForLove

      oikein hienon näköinen, mistäpäin suomea olet? voisin olla kiinnostunut tuosta

    • Asun pohjois-pohjanmaalla,Kärsämäellä tarkemmin,kirpun kokoinen seko paikka nelostien varrella.Ouluun 125 km ja Jyväskylään n.180 km. Postitse voin lähettää.mieluiten jos laitat sen rahan mun tilille,se 30 e,ku mun rahat on tosi finaalissa,Op FI 70 537503-50146227,niin ku ne näkyy tililläni,laittasin välittömästi postiin.se 30 e sisältää tosiaan postikulutkin.tai postiennakolla,jos VARMASTI paketti noudetaan.Muita kyselyitä peruukista ei ole tullut ainakaan vielä,joten toivon sun päättävän mahdollisimman pian,ostatko sen.

    • wigsForLove

      ok. pistäppä meiliosotettas ni sovitaan asiasta hieman henk.kohtaisemmin, ettei yleisellä palstalla:D..


    • Anne

      onko peruukki vielä myymättä? Olisin kiinnostunut siitä.

      • mä vaan

        samaa peruukkia ei enää ole,mutta n.60 cm pitkä,alhaalta kiharainen,vaaleanruskea on,ja ihan uusi,oli liian vaalea mulle,pieni häivähdys punertavuuttakin. se on posti ja pakkauskuluineen 40 E..s-postini on: [email protected]


    • essi18

      Hei,onkohan peruukki vielä sinulla?Olisin tiedosta kiitollinen.

      • mä vaan

        Vastaus sama kuin edellä,ei ole samaa peruukkia enää,mutta toinen ,uusi,vaaleahkon ruskea kiharainen,häivähdys punertavuutta,noin 60 cm pitkä on. Hintaa posti ja pakkauskuluineen 40 e. jos kiinnostaa tämä,laita mulle s-postia osoitteeseen : [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe