O: NAISTEN PERUUKKI

Tummanruskea,loiva kiharainen ,koko pään peruukki,otsatukka myös,50 cm pitkä,keinokuitua,uusi,ei käytetty,säädettävä päänympärys.
Hinta: 30 euroa (sisältää postikulut)
8167
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

oikein hienon näköinen, mistäpäin suomea olet? voisin olla kiinnostunut tuosta

Äänestä

Asun pohjois-pohjanmaalla,Kärsämäellä tarkemmin,kirpun kokoinen seko paikka nelostien varrella.Ouluun 125 km ja Jyväskylään n.180 km. Postitse voin lähettää.mieluiten jos laitat sen rahan mun tilille,se 30 e,ku mun rahat on tosi finaalissa,Op FI 70 537503-50146227,niin ku ne näkyy tililläni,laittasin välittömästi postiin.se 30 e sisältää tosiaan postikulutkin.tai postiennakolla,jos VARMASTI paketti noudetaan.Muita kyselyitä peruukista ei ole tullut ainakaan vielä,joten toivon sun päättävän mahdollisimman pian,ostatko sen.

Äänestä

ok. pistäppä meiliosotettas ni sovitaan asiasta hieman henk.kohtaisemmin, ettei yleisellä palstalla:D..

Äänestä

onko peruukki vielä myymättä? Olisin kiinnostunut siitä.

Äänestä
  • samaa peruukkia ei enää ole,mutta n.60 cm pitkä,alhaalta kiharainen,vaaleanruskea on,ja ihan uusi,oli liian vaalea mulle,pieni häivähdys punertavuuttakin. se on posti ja pakkauskuluineen 40 E..s-postini on: [email protected]

Äänestä

Hei,onkohan peruukki vielä sinulla?Olisin tiedosta kiitollinen.

Äänestä
  • Vastaus sama kuin edellä,ei ole samaa peruukkia enää,mutta toinen ,uusi,vaaleahkon ruskea kiharainen,häivähdys punertavuutta,noin 60 cm pitkä on. Hintaa posti ja pakkauskuluineen 40 e. jos kiinnostaa tämä,laita mulle s-postia osoitteeseen : [email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

yavanna69 kirjoitti:

Tummanruskea,loiva kiharainen ,koko pään peruukki,otsatukka myös,50 cm pitkä,keinokuitua,uusi,ei käytetty,säädettävä päänympärys.
Hinta: 30 euroa (sisältää postikulut)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu