Elikkäs ostin kotiteattin ( LG:n HX806PENK). Nyt ongelmana on, etten saa television ääniä kuulumaan kotiteatterin kautta. Missä lie vika?
Televisio on aika vanha, Panasonicin TH-37PX7E, liekkö television vika kun ei ääni kulje?
Ääni HDMI-kaapelin kautta?
10
672
Vastaukset
- ehdottaja.
teen kytkennät kuten manuaalissa neuvotaan.
- Riiinuu
Oon tehny kuten oppaassa kerrotaan, mutta ääni ei vaan kuulu..
- Kokeillaanpas näin
No viitsisitkö kertoa, miten olet laitteesi kytkenyt?
Varmaan tarvitsisi kytkeä sitä telkkarista äänipiuha kotiteatteriin. Optista tai RCA:ta tarjoaa ohjekirja.
Muutenkin samaa asiaa jauhetaan täällä päivästä toiseen. Eikö tule mieleen kysyä vaikka sieltä kaupasta, että mitä johtoja tämän vehkeen kytkemiseen tarvitaan? Ei ne myyjät siellä turhaan ole neuvomassa. - Laitahan
kotiteatterin ääniasetuksista AUX päälle
- kirjoittelija.
eli suomeksi..... Valitse kotiteatterin äänituloksi se mihin TV:n ääni on kytketty.
- 1 2 3
1. RCA -piuha tv -> kotiteatteri, kotiteatterin äänivalikosta valitset AUX.
2. Osta sellainen SCART "mötikkä" IN/OUT kytkimellä, ja se OUT kohtaan, tämä töllön persiiseen. Tuon mötläkkeen saapi alle 5 € sijoituksella. Näin saat aivan varmasti kuulumaan tv:n äänet kotiteatterin kautta.- Riiinuu
Liekkö sitten älykkyys ei riitä, mutta RCA-piuhan kautta ei onnistu, eikä kuulu vaikka kotiteatterista laittais AUXin päälle. Lisäksi olen kokeillut tuolla Scart-mötikällä, jossa tosin ei oo semmosta IN/OUT kohtaa, eli ehkäpä pitäisi ostaa semmonen mistä se löytyy.
Kotiteatterista lähtee siis televisioon tällä hetkellä RCA. Lisäksi oon kokeillu HDMI-johdon kanssa ja ilman. Ei ääntä.
Ja siitä neuvon kysymisestä, enpäs hoksannut ostohetkellä neuvoa kysyä, koska aiempi kotiteatterisarja toimi ihan ilman neuvomisia... - ??????????????
Riiinuu kirjoitti:
Liekkö sitten älykkyys ei riitä, mutta RCA-piuhan kautta ei onnistu, eikä kuulu vaikka kotiteatterista laittais AUXin päälle. Lisäksi olen kokeillut tuolla Scart-mötikällä, jossa tosin ei oo semmosta IN/OUT kohtaa, eli ehkäpä pitäisi ostaa semmonen mistä se löytyy.
Kotiteatterista lähtee siis televisioon tällä hetkellä RCA. Lisäksi oon kokeillu HDMI-johdon kanssa ja ilman. Ei ääntä.
Ja siitä neuvon kysymisestä, enpäs hoksannut ostohetkellä neuvoa kysyä, koska aiempi kotiteatterisarja toimi ihan ilman neuvomisia...onko RCA piuha kytketty AUX-liittimiin.
- ?!?!?!
Riiinuu kirjoitti:
Ja siitä neuvon kysymisestä, enpäs hoksannut ostohetkellä neuvoa kysyä, koska aiempi kotiteatterisarja toimi ihan ilman neuvomisia...Onko RCA-piuhat varmasti tv:n päässä out liittimissä, siinä HDMI-liittimen alapuolella?
- Ehkä myöhässä
?!?!?! kirjoitti:
Onko RCA-piuhat varmasti tv:n päässä out liittimissä, siinä HDMI-liittimen alapuolella?
Ehkä ääni jo kuuluu, mutta itse juuri kytkin LG HX906PXN eikä TV:n ääni tullut ennen kuin hoksasin laittaa HDMI kaapelin digiboxista soittimeen. TV:stä ei siis löytynyt sopivaa ulostuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013