Tekeekö Tjäreborg Gambiaan matkoja helmikuun jälkeen ? tsekkasin tjärb.sivuja ja ei löytynyt matkoja hiihtolomalle 18.2 eteenpäin.
Mistäkautta saisi halvat lennot G , Suomesta kuuulemma lentää joku Tanskalainen halpalentoyhtiö nykyään. vaihdoilla..
Gambiasta juuri palanut..
17
1334
Vastaukset
- ei.
Alunperin oli huhtikuulle asti, mutta peruivat loput lennot kun ei kuulemma ollut kysyntää. Lontoon kautta pääsee edullisesti Gambiaan, useampi lento viikossa Gatwickistä.
- JahBless
sain pelkät lennot 10.2 tjäreborilta,mutta vain viikosi !
kesällä on tarkoitus mennä pidemmäksi aikaa, suomalainen tuttavani asuu siel paikallisen kanssa vuokrakämpässä.
- JahBless
Onko helppo kenttä Gatwick ? meneekö suoraan,vai onko vaihtoja matkanvarrella..
Muistatko minkä lentoyhtiön kautta kannattaa kysellä lippuja ja saako heti paikanpäältä .. hintahaarukka euroina ?
10.2 lähden kumminkin uudestaan tjäreborin kautta ..mutta,vain viikoksi .koska loppuu matkajärjestäjän lentokausi sinne :o( ennen oli 4kk ajan lentoja.- matkailija.
Helsinki-Gatwick-Banjul on todella helppo reitti ja edullinen. Minä olen maksanut noin 280-400€/hlö, matkan pituuden voi valita, vaikkapa puoli vuotta (lokakuusta huhtikuulle). Norwegian Gatwickiin ja sieltä Flythomascook Banjuliin. Lontoossa yleensä joutuu odottamaan yön yli aamulentoa, mutta kentän penkeillä voi ihan hyvin nukkua.
- JahBless
matkailija. kirjoitti:
Helsinki-Gatwick-Banjul on todella helppo reitti ja edullinen. Minä olen maksanut noin 280-400€/hlö, matkan pituuden voi valita, vaikkapa puoli vuotta (lokakuusta huhtikuulle). Norwegian Gatwickiin ja sieltä Flythomascook Banjuliin. Lontoossa yleensä joutuu odottamaan yön yli aamulentoa, mutta kentän penkeillä voi ihan hyvin nukkua.
Kiitos !
- JahBless
JahBless kirjoitti:
Kiitos !
Hei, kysyisin vielä on Gatwickin jälkeen välilaskua, vai suora lento Banjuliin..
Ajattelin lähteä kesäkuun alussa pidemmäksi aikaa reissuun .. - matkailija.
JahBless kirjoitti:
Hei, kysyisin vielä on Gatwickin jälkeen välilaskua, vai suora lento Banjuliin..
Ajattelin lähteä kesäkuun alussa pidemmäksi aikaa reissuun ..Gatwickistä lentää suoraan Banjuliin, mutta huhtikuun jälkeen kesälentoja sinne tekee muistaakseni monarch ( The Gambia Experience), ei flythomascook. Googlella löytyy.
- sainhalvan4kk
JahBless kirjoitti:
Ajattelin lähteä kesäkuun alussa pidemmäksi aikaa reissuun ..kokeile flyhi.fi ja frankfurt banjul frankfurt
- HR
en ole kuullut..olen kentällä työssä ja 2 kertaa gambiassa käynnyt. Tjäreborg ainut ja lentää tanskalaisella yhtiöllä Thomas Cook..
- laurimaija
hei apua auttakaa ! minun olis tarkotus lähteä nyt loppuvuodesta tai ens vuoden alussa ystävän luokse gambiaan käymään mutta mistä saisin halvimmat mahdolliset lentoliput sinne ja takasin ? en oo koskaan ennen yksin matkustanu joten todellakin tarvitsen apua ! laittakaa minulle infoa yms osotteeseen [email protected]
ja toki jos sinne joku muukin olis lähdössä niin matkaseura olis tervetullutta varsinkin kun jännittää ihan älyttömästi lähteä yksin matkaan ensimmäistä kertaa !- lelleelleennetään
Helppo ja edullinen tapa on lentää tjäreborgin lomalennolla. Otat pelkät lennot jos et tartte hotellia. Näin mä tein kun menin ekaa kertaa yksin, enkä ollu paljoo matkustellu ennen sitä. Ei tarvi jännittää niin paljoa kun on suora lento Helsingistä Banjuliin vain yhdellä välilaskulla jossa ei tarvi edes konetta vaihtaa.
- Tani
Meillä tarkoitus mennä äitini kanssa tammikuussa Gambiaan ja oleilla siellä n. kuukausi tai 2 joten jos et vielä ole seuralaisia löytänyt niin jos niihin aikoihin menossa niin ilmoittele.
Laittele viestiä osoitteeseen [email protected]
- matka jouluksi
Air Finland Holiday on aloittanut matkat Gambiaan :-) helmikuun jälkeen löytyy matkoja
- ei helmikuun jälkeen
Helmikuun 18 päivä on viimeinen paluupäivä Gambiasta. Air Finland ei tee sen jälkeen matkoja Gambiaan. Uudet matkat alkavat sitten taas marraskuussa, jos alkavat.
- Putipati
ei helmikuun jälkeen kirjoitti:
Helmikuun 18 päivä on viimeinen paluupäivä Gambiasta. Air Finland ei tee sen jälkeen matkoja Gambiaan. Uudet matkat alkavat sitten taas marraskuussa, jos alkavat.
Eika Air Finlandilta saa kahta viikkoa pitempää matkaa (olen kysynyt saisiko pelkät lennot 4 viikon matkalle, ei onnistunut).
- mixmaks
Putipati kirjoitti:
Eika Air Finlandilta saa kahta viikkoa pitempää matkaa (olen kysynyt saisiko pelkät lennot 4 viikon matkalle, ei onnistunut).
Tjäreborgilta saa pelkät lennot, 6 vk maximi.
- Helposti pääsee
mixmaks kirjoitti:
Tjäreborgilta saa pelkät lennot, 6 vk maximi.
Eipä ole vaikeaa yhdellä vaihdollakaan matkustaa Gambiaan. Itse olen mennyt Arlandaan ja sieltä Thomas Cookilla (www.ving.se), Manchesterin kautta sieltä Thomas Cookilla, Amsterdamin kautta ja sieltä ArkeFly:llä (www.arkefly.nl). Amsterdamin kautta pääsee ympäri vuoden sievästi Gambiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176