Hei! Olen 17-vuotias ja opiskelen päivälukiossa ja haluaisin suorittaa kiireideni takia joitakin lukiokursseja etänä, eli kursseja jotka kelpaavat lukiokursseiksi ja jotka suoritettua voi osallistua yo-kirjoituksiin. Itse koulussani ei ole etä-/ verkko-opiskelumahdollisuustta. Eikä myöskään oman kaupunkini muissa kouluissa haluamiani kursseja verkko-opintoina. Ja kysymykseni on, että onko olemassa lukio-opinnoiksi kelpaavia verkkokursseja, joita voin suorittaa vain ns. "aineopiskelijana" eli suoritan vain joitakin kursseja. Ja mielellään tämän "verkkokoulun" tulisi olla kohtuuhintainen, ettei esim. jokakurssista tarvitsisi maksaa yli 100euroa, eli jos halvempia löytyisi. Ja kursseina tulisi olla mahdollisus ottaa monia kieliä (ei ruotsia eikä englantia, koska ne suoritan lukiossani) esim. joitakin näistä; venäjä, saksa, viro, espanja, italia, ranska, latina, japani yms... eli melkein mitä kieliä vain, mutta useita. Ja sitten lisäksi mahdollisuus suorittaa opintoja myös muissa reaaliaineissa kuten biologia, kemia yms... Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille! :)
Lukioverkkokursseja aineopiskelijana alle 100€/kurssi...
kielihullu :)
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823