Hei,
Olen täysin syntyperäinen suomalainen mies. Lapseton vaimoni toiveesta.
Koska minulla ei itselläni ole minkäänlaisia lapsia pl. kummityttöni, niin olen ajatellut luovuttaa siemennestettäni sitä tarvitseville naisille ja/tai naispareille.
Ennen luovutusta haluan anonyymisti tutustua mahdolliseen vastaanottajaan, jotta tiedän, että lapselle on tulossa hyvä tulevaisuus. Itse en halua lapsen huoltajuutta enkä myöskään sekaannu lapsen kasvatukseen. Tapaamisen yhteydessä voimme keskustella myös muista yksityiskohdista. Luottamus on ehdoton edellytys.
Luovutus tapahtuu "muumimuki"-menetelmällä. Ilman minkäänlaista tarvetta seksuaaliseen kanssakäymiseen. Samoiten, luovutusta jatketaan valitun henkilön halutessa niin kauan, että hedelmöitys on varmasti tapahtunut.
Itse en halua mitään maksua siemennesteestä. Minulle riittää palkkioksi se, että joku lasta kovasti kaipaava saa siihen mahdollisuuden avullani.
Suvussani tai minulla ei ole ollut terveydellisiä ongelmia eikä minulla ole myöskään minkäänlaista rikostaustaa.
Jos olet lasta suunnitteleva yksinäinen nainen tai naispari, niin kirjoittakaa minulle lopussa mainittuun sähköposti-osoitteeseen ja annan lisätietoa itsestäni vastauksessani. Vastaan viesteihin mahdollisimman nopeasti.
[email protected]
Siemennestettä koti-inseminaatioon tarjolla
2
267
Vastaukset
- mies kommentoi
Voi hyvä tavaton.
Onhan täällä paljon sellaisia joille nimettömyys tai mahdollinen jälkivaatimus eivät ole ongelmia. On myös noin 10% mahdollisuus että ketjun aloittaja on ns. tuhkamuna.
Naiset ovat hassuja, yli kolmenkympin iässä etsivät lapsettomia poikamiehiä.
Siinä ryhmässä on eniten sitoutumiskyvyttömiä ja tuhkamunia. :-)
Elämä on hauskaa...- siemenkasvamaan
olen n. 40v 185/85 vaalea mukava hienotunteinen herrasmies, ja tahtoisin olla avuksi siemenen luovuttajana.
itsellä on 3 lasta. Kaikille naisille kuuluu oikeus lapseen, ja olisin enemmän kun halukas keskustelemaan asiasta. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503768Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163635Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983431Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813237Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363019Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582508- 502365
- 1022237
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142039Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182029