Toyotasta tankin tyjennys

epätietoinen......

Mistä malleista on mahdollista tyhjentää polttoainetankki? esim. v. 1995 ja uudemmista autoista ja miten tapahtuu? onko kokemusta?

7

5415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a

Jos kysymys on virhetankkauksesta, eli bensaa diiseliin, tai toisinpäin ja/tai pitää tankki saada täysin tyhjäksi ja letkuissa ei tätä ainetta vielä ole, eli autoa ei ole väärällä polttoaineella koitettu käynnistää taidetaan tankki tyhjentää irroittamalla bensapumppun "luukku" ja imemällä siitä.

Jos taas sulla on bensauto josta pitäisi tankista saada enimmät bensat kanisteriin helpoin keino on ottaa bensan paluuletku irti bensakiskon päästä, ja vetää siitä letku kanisteriin, tai suoraan toisen auton tankkiin. Sitten voit joko laittaa auton käyntiin tai hyppyjohdolla käynnistää bensapumpun.

• eiköhä onnaaa.....

Joo bensaautosta pitäs bensat saada kanisteriin, kaikista autoist ei mahdollinen koska paluuputki on ilkeässä paikkassa.....

• Nokian_nuorisokasvattaja

Onhan se paluuletku ilkeässä paikassa konepellin alla jos ei ole avainta jolla saisi ensin auton ovet auki. Mopon tankkaaminen onnistuu helpommin ja riskittömämmin bensa-asemalla vanhempien antamalla viikkorahalla kuin naapurin tojon bensatankista.

• tyhjenee helposti

helposti,etsit imupuolen letkun auton alta, yleensä kaksi letkua,toinen on paluu letku moottorilta, molemmista löytyy liitos kohta heti ensimmäisen alastulomutkan jälkeen, imupuolen letku siitä irti ja jatkat letkua vajaan metrin, siten imaiset jollain besan tulemaan,maan vetovoima hoitaa loput,tulee lapolla itsestään.

• a

Ainakin 4A-FE ja 4E-FE Corollassa tuon paluuputken paikalle tulevan letkun saa helposti kiinnitettyä bensapaineensäätimeen konehuoneessa, ja kun käyttää tota bensapumppua siirtoon, niin ei tarvii imeä.

• Vikamittari

Rav 4 tankattu bensaa 45 ltr dieselin sekaan,auto diesel ei ole käynnistetty tankkauksen jlkn.Miten saada bensatankki tyhjäksi,saisko tietoja.

• Kyllävaintyhjeneee

Ainakin muovitankkiset on suorastaan kuuluisia tankin helposta tyhjenemisestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe