aikaisemmin olen syönyt lariamia, mutta nyt en enään voi sydödä niitä saan pahan ripulin. Varmaa vatsa vähän herkkä intiassa bakteeri kannasta.
ennen ei mitään sivu oireita.
Miten yleistä on saada malorenesta sivu oikeireitä?
kokemuksia?
malaria lääkesitä
????
2
168
Vastaukset 2
- *kuu*
Ollaan puolison kanssa kaksi kertaa syöty Malaronea ilman mitään oireita. Toisella kertaa reissussa meitä oli isompikin porukka ja myös heillä kaikilla Malarone ilman oireita. Lääkäritkin sitä kirjoittaessaan todenneet, että siitä tulee tunnetusti vähiten haittavaikutuksia. Kalleinhan se on, mutta mieluusti sitä on lomalla ilman pahoinvointia ym.
- GGooAA
kiva kuulla. näin ajattelinkin tosin ennen minulle sopi lariamkin, ei mitään oireita mutta viime vuonna se laittoi vatsani ihan sekaisin.
lääkärikin tuskaili vain malaronen lääkkeen hintaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502328Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031536- 1071201
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16764- 118733
- 33704
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23638