Virtuaalipelejä?

Tietääkö kukaan eläin/hevosvirtuaalipelejä 10-15 vuotiaille tytöille? Sellasii missä viihtyy ja mitä ymmärtää ja tiiän jo panfun, howrsen ja joitain muita mut kaikki ehdotukset kelpaa :)
311254
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

oikeest? eiks kukaa??? Pliis ihan mikä vaa ehdotukset kelpaa

Äänestä

Zoo Tycoon | Eläintarhapeli
The Sims 3 | Sisältää lemmikit lisäosan

Äänestä

Sit viel ois joku

Barbie horse adventures

Äänestä

no ehk

invu

Äänestä
  • MovieStarPlanet

Äänestä

• se on imvu
    ei kandee mennä ku täynnä sellatteit pedo tyyppei :P

Äänestä

no on aika monta enkun kielistä mut mä en ainakaa kokoajan jaksa päässäni kääntää kaikkee suomenkielelle!

Äänestä

Howrese

Äänestä

Bella sara olis yks hevos peli

Äänestä

starstable on yks missä mäkin olen siellä on hauskaa ja sen näkee 3D:nä ;)

Äänestä

Howrse ja Tallini.fi

Äänestä
  • Tallini.fi valitettavasti suljetaan 31.5.2013. :(

Äänestä

voi voi

Äänestä

1. Howrse on paras!
2. Panfu haisee.
3. Oloko haisee.
4. Kokeilkaa Pro Hotellia
5. Älä mee Habbo Hotelliin.
6. MovieStarPlanet haisee.
7. Kokeile The Sims 3.
8. SuperMarket mania.
8. Dogzer. se on samanlainen kuin howrse mutta se on englanniksi ja siinä hoidetaan hevosten sijasta koiria.

Siinä muutama mitä tiedän.

Äänestä

Suomalaisia kiitos!

Äänestä

Dogzer ei ole loputtomiin englanninkielinen, jos etsitte SUOMENKIELISIÄ pelejä, niin dogzeristä on tulossa suomenkielinen versio Hau melko pian.

Äänestä
  • Hau ei oo dogzer. Se ei oo dreamzerin vaan ihan eri tekijöiden! Mäkin oon lukenu sitä peliblogia ja ootan hauta innolla. Voikun dogzeriin tai hauhun tulis lagotto! Se sopis dogzeriin kun siellä on se tryffelinetsintä kilpailu ja lagotto romagnolo on ainoo puhdasrotuinen koira joka on erikoistunu tryffelienetsintään.

Äänestä

eikö oo mitääääääään suomenkielisiä

Äänestä

Zoo Mumba on yks eläintarha peli ^_^

Äänestä

Tallini.fi ja moviestarplanet. Ne on semmoset paikat.

Äänestä

Mäki haluisin tietää. Oisko joku ihan niin ku star stable? mutta niin ettei tarvii ladata

Äänestä

Kannattaa kokeilla hevosaiheista peliä nimeltään Howrse. Itse olen ollut mukana pelissä jo monta vuotta ! Kannata! (:

Äänestä
  • Kannatan! x)

Äänestä

Suosittelen Canine Eraa. Peli on vielä betavaiheessa, mutta on hyvä olla jo aikaisin mukana, vai mitä ;)

http://beta.canine-era.com/

Äänestä

Habbo hotelli!

Äänestä

Howrse.

Äänestä

Dogs life.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Pilzu kirjoitti:

Tietääkö kukaan eläin/hevosvirtuaalipelejä 10-15 vuotiaille tytöille? Sellasii missä viihtyy ja mitä ymmärtää ja tiiän jo panfun, howrsen ja joitain muita mut kaikki ehdotukset kelpaa :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu