Voisko joku kertoa miten rakentaa technic legoista kuminauhan avulla hyvän ja toimivan aseen joka ampuis pitkälle.
Lego ase
10
819
Vastaukset
mä
- lego fani
No kerro
- anttinekru
teet lego ritsan
- seko
millasen ritsan
- legopapergun
HEI minä rakentelen lego aseita palojon mul on legoja paljon technic osia. olen tehnyt palikoita ampuvan spas 12 desert eaglen winchester model 1887 ja paljon muuta seuraavaksi aion tehä makarovin. olen myös tehnyt kuminauhoja ampuvan scorpionin ak 47 mp5 ja paljon muuta. olentehnyt myös paperi aseita kovasta paperista kova paperi on kuin muovia sitä tehdään näin otat paperi arkin levität päälle elmers tai erikeeper liimaa tai jotai puuliimaa. sitten laitat toisen arkin päälle ja suoristat kynällä tai viivaimella ja annat kuivua olen tehnyt kovasta paperista ak 47ja coltin ja olen tehnyt niihin hylsyjä joissa nallina nallipyssyn nalli. ja niissä on hylsyn ulos heittäjä.olen 12 v hei hei ja onnea rakenteluun.
- sfdgdrhomhui
homo
- papergunworld
paperi aseita tuli oskus väsättyä.Kyllä ne ihan haavoittavia olivat.
- wellwar
Niin tosi täällä paska suomessa tuokaan ei ole järin yleinen harrastus,mutta katsokaa tacome1948 videoita youtubesta niin tajuatte kuinka siistejä papercraft aseet ovat.!:-)▪▪▪▪▪:-):-):-)
- .agoöeпфвььмоопмютл
Jep paperista saa hyviä aseita kun epoksilla kovettaa.itellä menos just aks47yc projekti menos.
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915