Ihmeellistä...

tyttöhaluaalihottaa

Olen 168cm ja 46kg painava tyttö. Olen 14vuotias. Rintani ovat kokoa 75C. Laiha olen, koska kylkiluuni näkyvät selvästi, kuten myös solisluuni. Pojat kuitenkin ovat sanoneet laihuuttani kiihottavaksi ja ihmettelen myös miten minulla voi olla noin isot rinnat? Olen kuitenkin ollut aina näin laiha, ja painoa on hyvin vaikea saada, jotkut pojat kuitenkin haluaisivat että olisin vielä laihempi. Itse kuitenkin pitäisin enemmän että painaisin 55-60kg, koska haluan tuntea olevani seksikäs, enkä alipainoinen isoilla rinnoilla. Kuitenkin jos saan painoa n. 5kg, niin vähän ajan päästä se on lähtenyt taas pois ja jopa enemmänkin, mikä avuksi?

9

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stadingimma498

Olen samanpainoinen, mutta 3cm lyhyempi ja samankaltainen ongelma:/ pitävätkö pojat sitten enemmän todella laihoista isoilla rinnoilla, kun olen aina käsittänyt että täyteläiset vartalot ovat. poikien mieleen. kuitenkin yksi kavereistani on n. 170cm pitkä ja hän on todella laiha, laihempi kuin minä ja hänellä on vain pienet rinnat ja pojat silti kyselevät häntä? onko laiha sittenkin parempi?

• jfgjgjjfh

ISot tissit riittää kunha ei ole läski

• esgbr

teit viilataa linssii, ite voin 15weenä sanoa, että me pojat, ei haluta oikeesti laihoja, pitää olla jotai mistä ottaa kiinni. eli itteni mielestä toi on jo alipainoo jos 46kg painat ja oot 168, voin sanoo et jos naama, ja luonne on kunnossa, ni kyllä suurimmalle osalle kelpaa vallanmainiosti, nimittäin vanha tyttöystävä oli 171cm ja paino 59, ja oli ihan normaali kokonen, sitä ku vertas laihempii, ni alko heikottaa. eli älä nyt helvetti ainakaa ala laihuttaa, en sano et tarvii lihottaakaa. sillo jo ne tollein sanoo, ne todellakin on vaa niin ulkonäön perää. koska tärkeempää on luonne, ku mikää muu, ne tissit ja se paino/pituus tulee siinä plussana mukana. Ite oon ainaki tätä mieltä.

• esgbr

Nii ja tohon äskeseen vielä lisään, että mee mäkkäriin, ni saat ainaki pysyvää rasvaa elimistöö.

• esonpaskaa

mää suosittelen et kasvatat sen painon sinne 55kg lihasmassalla, povi kohoaa ja rinnoista tulee kiinteämmät seurauksena, timmi ja laiha ja povekas vartalo kiihottaa ainakin minua

• ravinto-ohjeistajahaave2

kaikki rasvasi taitaa olla rinnoissasi joten jos laihdut, niin pelkästään rintasi kutistuvat. suosittelen myös elopainosi lisäämistä noin 10-15kg. lihasmassana ei kaikkea koska ihminen tarvitsee myös rasvaa. painonnousun myötä rintasi saattavat myös kasvaa.

• tyttöhaluaalihottaa

Minkä näköinen minusta tulisi lihaksikkaampana ja rasvaprosentin nousun myötä? Mittani ovat 75-60-75 olen aika ohutvartaloinen.

• oottäydellinen

Miksi haluat muuttaa jo täydellistä vartaloa? Mulle kelpais sunkaltanen gimma vaik sun rinnat ois 75A

• jennafani117

heityttö cmoon mun tyttöystävä on samanpitunen ku sä ja painaa 65kiloo ja se on hyvin seksikäs. sil on aika paljo lihast ja sen rinnat on isommat ku sulla. suosittelen nostamaan painoa, ja yli sen 20kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe