Kovalevyn koko ongelma

Billi1412

mulla on MIC(vissii) 80GB kovalevy josta on hävinnyt 64,3 gb eli jäljellä on 15,7gb ja tiedostojärjestelmä on NTFS ja jotenki on epäilys että oon joskus laittanut sen 2 oisioon toiseen 15,7gb ja toiseen 64,3gb.

olisiko antaa ohjeita? Miten katsoa onko siinä 2 osiota windows vistalla? tai miten voin saada siihen oikean kokon? alustusta oon kokeilut ja tiedostojärjestelmän vaihtoa oon kokeilut mm FAT32 ja exFAT muita ei voi ja virheen etsintää oon myös eikä löytynyt.

6

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --==--

      Noista jutuista päätellen ongelma on ihan muualla, kuin kovalevyssä ja todennäköisesti kone lopettaa toimintansa kokonaan noilla eväillä, mutta oppia ikä kaikki.

    • Billi1412

      所以我想好了,並了解生活:D

    • Vistan päivitykset loppuvat huhtikuussa, eli käyttis menee ainakin vaihtoon.

    • takkari

      Miksi Vista pitäisi heti poistaa, vaikka sen päivitykset loppuvat?

      • ;;;

        Ei sitä tarvitse poistaa. Sehän on huhtikuussa valmis eikä tarvitse siis enää mitään päivityksiä.


    • toivottavasti apuja

      Ohjauspaneeli > Valvontatyökalut > Tietokoneen hallinta > Levyn hallinta. Täältä näet, missä tilassa tallennusvälineet ovat ja pääset käsiksi levyihin.


      PS. Kovin ei kannata kuitenkaan sorkkia, mikäli et tunne kovalevyjen toimintaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe