Mistä kannattaa etsiä vikaa kun nettiyhteys menee "Vain paikallinen" yhteyteen aika usein. Joudun käynnistämään internet yhteyden aina uudelleen että tulee "Lähiverkko ja Internet" yhteys niin että toimii. Myös pelaaminen takkuilee ja pelatessa vasemmassa alalaidassa 3 sek välein vilkkuu "Odotetaan palvelinta jne..." ilmoitus vaikka ennen on toiminut hyvin.
Minulla on DNA:n liittymä ja mokkula on E367. Koneessa on Vista. Olisiko tuon mokkulan asetuksissa vikaa, olen yrittänyt tutkia netissä siittä tietoja mutta kaikki on sellaista hepreaa etten mitään selvää saa. Mobile partner on jotenki sekava niin en saa selville olisiko sen asetuksissa jotain vialla. Ja tuota mobile partneria ei edes pääse päivittämäänkään, tulee vain virheilmoitus.
Vai olisiko selaimessa vika? Käytän Chromea. Sen kokeilin asentaa uudelleen jos olisi vaikka auttanut, mutta ei.
Missä vika?
4
130
Vastaukset
- ..........
Ei sulla mitään vikaa ole. Mokkulat nyt vaan on tommosia joskus.
- ====
Kokeile jippoa, eli laita aina nettiradio soimaan, niin sen pieni datavirta pitää linjan aina auki.
Toki DNA:n paikallinen tukiasema/verkkokin voi pykiä. - Der Waaja
Ei siinä mikään auta kun kaikenmaailman pelailijat ja warettajat tukkivat DNA raukan rämpyläyhteydet.
- Klobe
Minulla on Saunalahden:n liittymä ja mokkula on E367. Koneessa on Vista.
Globesurfer X.1 mokkulatelakka (3g reititin). Käytän Firefoxia
http://www.option.com/en/products/products/mobile-broadband-routers/x1/
Ja nettiyhteys menee samoin "Vain paikallinen" yhteyteen aika usein. Joskus palaa muutaman minuutin jälkeen internettiin itsekseen joskus ei. Jos katkaisen virran mokkulatelakasta ja laitan päälle niin olen taas internetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984