Meillä heilutellaan peittoa nyt peri kertaa viikossa, kun vaavia yritämme mieheni kanssa. Normaalisti meillä seksiä kerta keskimäärin kuukaudessa, eli normi määrä. Nyt vähän pupuiltu enemmän. Itse en ole koskaan nauttinut seksistä, eli kysyn miten muilla? Saateko seksistä nautintoa ja oletteko aktiivisia muutenkin kuin vaavikuumeessa? entäs miten suuseksi, anaali jne? Itse olen analvirgin, mutta mieheni haluaisi viedä minulta sen, mutta sittenhän se on hyvä kun on pimpsukka "telakalla" synnytyksestä:)
Saatteko orgasmin vauvantekemisessä?
6
229
Vastaukset
- Heikki itsetunto
En saa. En ole kokoinainen ilman lasta.
- Laura Leveäperse29v
En ole saanut koskaan orkkua. Teeskentelen sen aina. Ja heti seuraavana päivänä sitten kavereille kerrotaan kuinka mahtava seksielämä meillä. Nyt vaaveli haaveissa tai itseasiassa plussasin eilen;)
- Teki se höpöä
Mikä se sellanen on? Onko se se minkä sain teininä kun vetelin itseäni lyijjykynällä?
- Buahahhahhaa
Buahahhahhaa:) Hyvä aihe:)
- etney
Pariin kertaan olen orkut saanu, loput feikattu :) yleensä kun mies menee suihkuun hoidan omat orkut omalla tavalla :D vauva kuume kova ja lapsettomuushoidoissa ollaan.
- Hyi helv
etney kirjoitti:
Pariin kertaan olen orkut saanu, loput feikattu :) yleensä kun mies menee suihkuun hoidan omat orkut omalla tavalla :D vauva kuume kova ja lapsettomuushoidoissa ollaan.
eikös sulla ollut ne keisarinleikkaukset ja kolme maailmanvahinkoa ja taustalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862