Kävin yhdeltä warepojulta hakemassa sen lumilaudan kun se oli jättänyt sen hetkeksi ulko-ovelle. Jotain se tuli kitisemään, mutta sanoin että tää on waretusta parhaimmillaan, joten suu suppuun tai tulee pataan. Nyt mulla on lumilauta ja aion myydä sen, enkä katso tehneeni mitään väärin, jakohan se jossain mun tekemää ohjelmaa. eli potut pottuina.
warepojun lumilauta
5
204
Vastaukset
- sprettailetvaa
Ero on siinä, että sinä olet varas. Olisit vaan suosiolla kopioinut sen laudan, molemmilla olisi oma.
- niinpä....
Eli jos olisin kopioinut laudan, niin olisin tehnyt samanlaisen laudan kuin hänelläkin; olisin ottanut mitat, ja alkanut tekemään.
Samoinhan ohjelman warettajakin olisi voinut katsoa ja kummastella kuinka ohjelma toimii, ja tehnyt sitten itse samanlaisen ohjelman..
Mutta ei, warettaja pölli ohjelman, samoin kuin aloittaja sen lumilaudan. - nytonnyt
niinpä.... kirjoitti:
Eli jos olisin kopioinut laudan, niin olisin tehnyt samanlaisen laudan kuin hänelläkin; olisin ottanut mitat, ja alkanut tekemään.
Samoinhan ohjelman warettajakin olisi voinut katsoa ja kummastella kuinka ohjelma toimii, ja tehnyt sitten itse samanlaisen ohjelman..
Mutta ei, warettaja pölli ohjelman, samoin kuin aloittaja sen lumilaudan.Pieni ero, varkaus on varkaus, laiton kopiointi ei edes sakon arvoinen rikos.
40 v. sitten homous oli rikos, katsotaan 40 vuoden päästä mitä sitten.
- ööää''
Harvemmin wareohjelmissa tekijä häviää mitään esimerkkinä.kopioi PaintShopPron, ei sitä muuten ostaisi,ei osaa sitä kunnolla käyttääkään,poistaa sen koneelta,näin varmasti 99% tapauksista.
Kun todella tarvitsen ohjelmaa ostan sen.
Eri asia onko warekopioinnissa järkeä kokeilun vuoksi,melkein kaikista on kokeiluohjelma. - ikuinentakuu
Sori jos tuntuu pahalta, mutta vaikka äiti sulle sanoikin että olet erityinen niin ei niitä sun softia kukaan imuroi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802270- 1761872
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701745Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1131561Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261514- 1101279
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1701131Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää151998Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58995