Moi!
Ostin eilen ton kyseisen pelin, joka toimii erinomaisesti - paitsi nettimoodilla.
Aina kun alan pelaamaan pelin Internetmuotoa, peli hidastuu ja sitten tulee jonkinlainen teksti, joka ilmoittaa että koneeni pyörittää peliä hitaasti. Kenelläkään neuvoa, kuinka saan sen pyörimään nopeasti. Olen kokeillut grafiikoiden pienennystä mutta sekään ei ole auttanut.
Toivottavasti joku asiantunteva vastaa tähän.
The Ballad Of Gay Tony
2
108
Vastaukset
- Gay Tony
Tietenkin resoluution laskemisen pitäisi vaikuttaa, mutta onhan se niin, että jos Internet -pelaaminen tökkii niin kyllähän se on netin nopeudesta kiinni. Toimiiko peli muuten single playerillä hyvin?
BTW Ite tilasin just äsken kans Gta IV EFLC -pelin PC:lle... Toivottasti ei itellä nettipeluu töki - gta gay tony ostaja
mä ostan sen gta iv ballad of gay tony pelin ps3 konsolille.siinä samalla levyllähän saa sen pelin lost damned
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703