joku fe tis si ? siis voiko olla tämmönen? ovet narisee pisulle/pesulle jne mennessä, siis pesuhuoneeseen, niin saako tää pariskunta jotain kiksejä?
Eivät oo kuuroja, tosin hieman uusavuttomii, onko se selitys??
Jos keksit hyvän teorian, anna tulla, olen avoin kaikelle tiedolle, miksi näin
voisko olla
6
214
Vastaukset
- 15
Ihan oikeesti, minkälainen ihminen jaksaa kytätä toisesta asunnosta kuuluvia ovien narinoita? Ettei olisi se mielikuvitus mikä liihottaa ja ääniä päässäsi kehittää.. Vai niinkö ne pissajutut mielessä pyörii ettei untakaan saa kun miettii kultaista suihkua kaiket ajat???????
- Ahaaaaaaa...........
jospa he viestivät tällä jotain puutetta..
- katso ja itke
Suomalaista arkielääää...
http://www.youtube.com/watch?v=qhxZoV3t61c- halolla päähän
Siinäpä on kyrpääntyneen näköistä porukkaa. Samanlaisia naamoja näkee vastaantulevissa autoissa.
- HerQsuu
Kyllä, olet onnistunut tekemään oikean diagnoosin. Sinulla on FETISSI!!! Olet pervo naapurinkyttääjä, ja saat selkeästi itse niitä KIKSEJÄ, kun kuuntelet naapureidesi vessatoimia. Huh, huh, runq, runq.
- ertertert
No kai se alkaa kusenlorina kiinnostaa kun ei saa kikkeliä vuosikausiin. Olisko aloittajalla munanpuute?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070