Meillä olisi tarkoitus lähteä tuossa maaliskuun alussa PuertoRicon. Olemme pariskunta ja tykkäämme auringonotosta , kiertelystä ja ihanista ruokapaikoista ... löytyykö tuolta niitä? Millainen ilma siellä on maaliskuussa? Entäpä hintataso? Turistirysähän se on, mutta pääseekö sieltä helposti käymään muualla? Miten toimii julkiset yms.? Ja kertokaa ihmeessä kaikkea muutakin ... :)
Kertokaa Puerto Ricosta
4
215
Vastaukset
- palmasonpalmas
hyvä ilma ja hinnat ok,20egel saa hyvän piffin 0.5l kaljalla.
pääsee helposti minne vaan,vuokra auto meillä maksoi 25e/vrk,ilmastoitu micra (ei kannata ottaa ilman sitä)
laspalmas on helposti ajettu läpi parissa päivässä,vuoristossa tosi kivoja pikku kyliä ja uskomatonta maisemaa. - *** *** ***
Veneellä pääsee helposti ja hauskasti Arguineguiniin (vaikka markkinoille) ja toiseen suuntaan Puerto Coloniin.
- vilperi571
Tuolta etsivä löytää muutamat tarinat Ricosta! :)
http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewforum.php?f=16 - sdrhysry
Aurinkoa on ja muita turisteja, mutta ei se paikkana järin suuri ole. Mikään shoppailijan paratiisi se ei ole, mutta bussilla pääsee halvalla isompiin mestoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755