philippina tyttöystävä raskaana?

qwapa

Tapasin netin kautta mukavan tuntoisen fillpippiininaisen. Hän oli minua vastassa Manilassa. Vietimme kahden viikon loman yhdessä. Emme käyttäneet kondomia koska kumpikaan ei pidä siitä.
Tultuani Suomeen hän ilmoittaa seuraavalla viikolla sähköpostitse, että hän on käynyt testeissä ja on raskaana (tulos positiivinen).
Mitä minun kannattaisi nyt tehdä? Koin tämän ihmisen turhan kireäksi ja määräileväksi, enkä haluaisi mennä naimisiin hänen kanssaan Meillä oli jo pieni riitakin lomalla.
Mistä tiedän varmasti, että olen isä? Olen kyllä valmis ottamaan vastuun tekosistani. Aborttiin naiseni ei suostu. Hän ei ole uskaltanut vielä kertoa asiaa siskolleen ja äidilleen.
Vai ollaanko minua nyt vedättämässä?
Annanko hänen vain synnyttää lapsen ja avustan häntä rahallisesti? Ja menen katsomaan lasta myöhemmin. Luin netistä että isyystestin voi tehdä vaikkapa syljestä paikan päällä.
En oikein tiedä mitä tehdä, olo on niin hämillinen...

22

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwapo,,,,,,,,,,,,,

      No onneksi olkoon pelle Hermanni, saanen näin suoraan sinua kutsua. Oletpa oikein malliesimerkki veijjarista, jonka olisin suonut mutustelevan makkaraperunoita mielummin Pattayalla.

      Et ilman kodaria heti hommiin? Ei tullut sitten mieleen edes äiteen varoitukset?

      "Koin tämän ihmisen turhan kireäksi ja määräileväksi, enkä haluaisi mennä naimisiin hänen kanssaan Meillä oli jo pieni riitakin lomalla."

      Se tuskin pan.nessa oli mielessä?

      "Mistä tiedän varmasti, että olen isä?"

      Isyys testi, ja tytön kaverit kyllä neuvovat tyttöä ottaan yhteyttä Suomen suurlähetystön täteihin ja he kyllä hoitavat sitten yhdessä sossun kanssa sinut isyys testiin, jotta pääset maksamaan ruokkomaksuja, etpä pääsekkään, kuin koira veräjästä tästä suinkaan:D Kyllä western unioni tulee tututksi nyt herralle.

      "Aborttiin naiseni ei suostu. "

      Niin ei tullut sen vertaa tutustuttua ko. maan lainsäädäntöön? Haloo Katolilaisia!! Maa, jossa tiettävästi maailman tiukin katolilainen laki vielä. Eikä siittä rapsahda, kuin 6 vuotta linnaa. Puhumattakaan siittä, et ovat niin jumalaa pelkäävää kansaa, et melkovarmasti laittoman abortin jälkeen kokee henkisesti itsensä tuomituksi helvettiin, ja varmana on kylän naisten sylkykuppi siellä lopun ikäänsä.

      " Hän ei ole uskaltanut vielä kertoa asiaa siskolleen ja äidilleen."

      No ihmekkös tuo, riippuu kuinka vanhoillinen perhe, kyllä sielä vieläkin joissain perheissä näytetään tuossa vaiheessa ovea, mutta ei onneksi enään niin paljon, kuin vielä kymmenisen vuottakin sitten.

      YH:na on kans aika paska paikka olla sielä, on yleistä mut vaikea löytää miestä enään. On vähän eri kulttuuria sielä, ei niinkuin tääl et se on ihqua ol yh, kun tulee rahaa sosest, kelalta ja ex mieheltä.

      "Vai ollaanko minua nyt vedättämässä?"

      Se on mahdollista, ja sitä varten sun pitää pyytää se isyys testi.

      "En oikein tiedä mitä tehdä, olo on niin hämillinen..."

      Hävettää puolestas, sielä on suomalaisilla ja ruotsalaisilla hyvä maine, nyt kenties yhtä vähemmän?

      Se muuten kirjoitetaan gwapa ei qwapa, ja on nimitys kauniista naispuoleisesta.

      • Bm

        Moi! Tunnut olevan hyvin perillä Phil.kuttuurista.Itse olen menossa Davao Cityyn
        maaliskuussa,ja ylläri pylläri paikallinen daami juoksuttaa,nettituttavuus kuinkas
        muuten.Itse olen 58-v. ns."särmä-äijjä" en doku,epätoivonen,ruma,kalju ,lihava.Ko.
        Phil.naisen (42v.) profiilissa mainitaan mm.Korkeakoulusta valmistunut,lapseton,asuu
        vanhempiensa sisarustensa kanssa Davaosta maalle päin.Olen kokenut deitti
        kahlaaja, kyseessä olevan naisen kännykkä,tietokone ovat pysyneet ehjinä,ei ole
        pummannut rahaa,niinkuin monet muut orienttitytöt ovat tehneet,muutaman viikon jälkeen "i love you so much,but my mobile is broken,how you can call to me now"

        Uskoakseni on viisainta ajatella ylä ei alapäällä,sekä etukäteen tutustua ko.maan kulttuuriin minne sitten oletkin menossa.
        Lienee kuitenkin faktaa,mitään ei saa jos ei lähde kotiovelta pihalle.

        Kohti uusia seikkailuja!


      • gvapo

        Tämä raskaus paljastui sitten kusetukseksi, onneksi! Tapasin Yahoossa chattaillessa mukavan naisen, joka asuu Manilassa ja on töissä asianajotoimistossa.
        Ja hän lupasi auttaa minua ja otti asiasta selvää. (Annoin hänelle kaikki "tulevan äidin" yhteystiedot).
        Kysyttiin tältä "raskaana"olevalta naiselta gynekologin todistusta raskaudestaan.
        Tämä auttajani otti häneen yhteyttä, pyysi tapaamista jolloin hän voisi näyttää todistusta. Valkoisena valheena, että hänellä on suomalainen poikaystävä ja me tunnetaan sitä kautta. :O)
        Ko nainen suuttui uteluista, kiroili puhelimeen ja yhteydenpidot loppui siihen, kuin myös kontaktit minuun.
        Oppia ikä kaikki, pitääpä käyttää sitä ehkäisyä seuraavalla kerralla...
        Minusta ei sitten tullutkaan papaa....


    • 2 kertaa saman

      kokenut. Eka kerralla oltiin pariviikkoa yhdessä ja kun tulin suomeen niin reilun kuukauden kuluttua laittoi viestin että on raskaana, lupasin että olen valmis menemään naimisiin ja suomen viranomaisia varten täytyy tehdä isyystesti. Yllätys yllätys, tulikin kuukauden kuluttua "keskemeno" kun sukulaiseni filippiiniläinen naisystävä oli menossa häntä tapaamaan.
      Toinen tapaus sattui kun olin toissakesänä 6viikkoa filppareilla ja tapasin uuden naisystävän. 3 kuukautta loman jälkeen lähettelimme viestejä ja kun ilmoitin että en halua enää jatkaa (sain tietää facebookin kautta hänestä erinäisiä asioita) niin kas kummaa hän kertoi olevansa minulle raskaana. Otin asiasta selvää ja ei tietenkään ollut.
      Nykyisin olen naimisissa filippiiniläisen naisen kanssa ja ei ole ollut ongelmia joten kolmas kerta toden sanoo (vanha suomalainen sanonta).
      Johtuu ehkä myös siitä että en tavannut nykyistä vaimoani netissä.

      • 11+16

        No ei sentäänsä sinulla näin huono tuuri käynyt, kuin tällä piruparalla, ihan kotimaassa:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011015055198_uu.shtml

        Vaimo otti jättivelat miehensä nimissä
        Tiistai 10.1.2012 klo 06.01 (päivitetty klo 06.01)


        Nainen törsäsi viidessä vuodessa satojatuhansia euroja.


        Liika luottamus vaimon kykyyn hoitaa perheen yhteisiä raha-asioita tuli kalliiksi hyväuskoiselle kotkalaismiehelle.

        Pankissa työskennellyt vaimo oli kotona päässyt käsiksi miehensä luotollisen pankkitilin tunnuslukuihin. Verkkotunnuksia hyväksikäyttäen hän sai helposti lypsettyä luottoa pankista.

        Pankkiluottoja ja pikavippifirmoja käyttäen hänen oli onnistunut hankkia itselleen jopa liki 300 000 euron velat.

        Ison osan veloista vaimo oli ottanut miehensä nimiin tämän tietämättä. Mies ei käynyt koskaan tilillään, vaan antoi vaimon hoitaa pankkiasiat. Edes omaa postiaan mies ei avannut, vaan jätti käytännön asiat vaimon vastuulle.

        Kalliita koruja

        Kun miehen epäilyt lopulta heräsivät, alkoi karu totuus paljastua: vaimolle oli viiden vuoden aikana kertynyt ulosottoon liki 150 000 euron velat. Lisäksi ulosottoon oli menossa lähes saman verran lainoja, joita hän oli ottanut miehensä nimiin.

        Nainen oli yrittänyt hoitaa pikavippifirmojen velkoja ja korkoja yhä uusilla luottoveivauksilla. Lopulta tilanne oli johtanut umpikujaan.

        Vaimo kertoi oikeudessa, ettei hänellä aiemmin ollut rahaongelmia. Velkakierre alkoi, kun hän masentui lapsen syntymän jälkeen. Nainen yritti hakea lohtua shoppailusta, joka lopulta riistäytyi käsistä.

        Nainen osti mm. posti- ja nettimyynnistä kalliita vaatteita, koruja ja laukkuja.

        - Miehet eivät huomaa tällaisia asioita, nainen selitti, kun pankkisaatavia käsiteltiin oikeudessa.

        Miehellä vastuu

        Oikeus laski, että naisen liki 300 000 euron veloista ainakin 100 000 euroa oli mennyt hankintoihin ja kulutukseen.

        Se totesi, että vaimon ostokset olivat perheen maksukykyyn nähden räikeästi ylimitoitettuja. Tilanne olisi paljastunut jo alkuvaiheessa, mikäli mies olisi seurannut tilitapahtumiaan.

        Oikeus katsoi, että miehellä oli vastuunsa tunnuslukujen haltijana. Sen mukaan vaimo oli sopimuksessa tarkoitettu "sivullinen", jonka haltuun tunnuksia ei olisi saanut päätyä.

        - Normaaliin tunnustenhaltijan huolellisuuteen sisältyy velvoite ajoittain tarkistaa tilitiedot, hovioikeus totesi. Miehen passiivisuudesta johtuu, ettei tunnusten väärinkäyttöä ole voitu estää.

        Syytteet uhkaavat

        Vyyhdin paljastuttua mies teki rikosilmoituksen vaimostaan. Vaikka juttu on jo käsitelty riita-asiana miehen luottokorttien osalta, iso vyyhti on parhaillaan syyteharkinnassa. Naista epäillään lukuisista petoksista lievistä törkeisiin.

        - Tässä on aika iso kartoitus meneillään. Jutussa on useita asianomistajia ja korvausvaatimuksia, kertoo kihlakunnansyyttäjä Jouko Kuutti.

        Hän uskoo saavansa syyteharkinnan valmiiksi tammikuun aikana.

        Pariskunta on eronnut oikeusprosessin aikana.


      • gwapa

        Kiitos viestistä. Isyystesti on näköjään "Paternity test" lontoon kielellä. Tiedän, että hän, Lynn, loukkaantuu verisesti, kun kirjoitan hänelle isyystestistä, mutta siitä vaan.
        Koska ainakin väitti, ettei ole ollut moneen vuoteen miehen kanssa ennen minua eronsa jälkeen.
        Mutta siinähän loukkaantukoon. Tuntuu vaan, että tosi helposti tuo raskaus alkoi. Oltiin yhdessä noin kaksi viikkoa välillä 11.12.11-31.12.11 ja sunnuntaina 8.1.12 tuli viesti, että hän on käynyt lääkärillä testeissä ja tulos on positiivinen.
        Jos lapsi on minun, niin otan siitä vastuun, mutta en ole menossa naimisiin hänen kanssaan, koska sydämeni sanoo ei.
        Nyt hän on hommaamassa isompaa vuokrataloa Manilasta, ja oikein uima-altaan kanssa, koska tietää, että minä pidän uima-altaasta. Ja muuttoa pitäisi tietenkin tukea.
        En nyt oikein tiedä, miten saisin varmuuden, että hän on todella raskaana . Kirjoitti vaan mulle, että kuukautiset myöhässä ja meni testeihin siksi,. ja tulos positiivinen.


    • Kallista pillua.

      Minäkin olen ostanut nykyisen taloni jo kaksi kertaa mutta nyt on sellaiset paperit että ei enään nykyinen vaimo saa talosta mitään.

    • Mielestäni ei kannata paljon rahoja lähetellä, käyt joskus katsomassa että kuinka lapsi kasvaa jos sellaista on olemassa ! On minullakin pari kertaa sattunut että on raskaana ja kun lähdin katsomaan niin mitään ei ollut !

      • kuapa

        Jeps, textil. Taidanpa pyytää kopion raskaustestistä, kun kuulemma testi on positiivinen. "Support"-pyyntö on jo tullut, mutta ilmoitin, että täytyy maksaa reissun visalaskut ensin. Jätin hänelle miniläppärini, jonka ostin Suomesta, tosin puheella lainaksi vaan, saan sen takaisin, jos menen Filppulaan takaisin. Tai jääköön lahjaksi. Ollaan kuulolla.


      • kuapa kirjoitti:

        Jeps, textil. Taidanpa pyytää kopion raskaustestistä, kun kuulemma testi on positiivinen. "Support"-pyyntö on jo tullut, mutta ilmoitin, että täytyy maksaa reissun visalaskut ensin. Jätin hänelle miniläppärini, jonka ostin Suomesta, tosin puheella lainaksi vaan, saan sen takaisin, jos menen Filppulaan takaisin. Tai jääköön lahjaksi. Ollaan kuulolla.

        Niin lyhyt tuttavuus vaikuttaa että olet antanut hyvän kuvan itsestäsi ja että sinulla ei ole pienestä rahasta pulaa. Olen lomaillut Filippiineillä noin 15 vuoden ajan melkein joka vuosi ja olen ollut siellä perillä yhdestä kuukaudesta aina 6kuukauteen kerralla ja minulla on siellä kymmeniä romansseja niitä tulee ja menee ! Suosittelen sinulle ettet lähetä rahaa vaan tulet tuomaan kun tulet, voit sa!!noa että kohta tulet ja sitten aina vähän venyttelet erilaisiin syihin vedoten ! Jos rakkaus on todellinen niin jaksavat odotella vuoden joskusn kaksikin !


      • kuapa
        textil kirjoitti:

        Niin lyhyt tuttavuus vaikuttaa että olet antanut hyvän kuvan itsestäsi ja että sinulla ei ole pienestä rahasta pulaa. Olen lomaillut Filippiineillä noin 15 vuoden ajan melkein joka vuosi ja olen ollut siellä perillä yhdestä kuukaudesta aina 6kuukauteen kerralla ja minulla on siellä kymmeniä romansseja niitä tulee ja menee ! Suosittelen sinulle ettet lähetä rahaa vaan tulet tuomaan kun tulet, voit sa!!noa että kohta tulet ja sitten aina vähän venyttelet erilaisiin syihin vedoten ! Jos rakkaus on todellinen niin jaksavat odotella vuoden joskusn kaksikin !

        Kyllä, tuntuu että tää Lynn on tosi kiintynyt meikäläiseen. Vaihtanut asuinkämppää, josta löytyy uima-allaskin, koska minä pidin uima-altaasta hotellissa. Näin hän minulle kertoi chattaillessa.
        Maksoin tietysti kaikki kulut, vaikken olekaan rikas. Jätin taksirahaa vielä 2000php, ja maksoin hänen joulukuun vuokransa, 2500 php, ja annoin se miniläppärin hänen käyttöönsä.
        Ja yritin käyttäytyä kuin herrasmies.
        Kiitoksia neuvoista. Lupasin tulla jos pääsen toukokuussa, mutta taitaapa sekin tulo venyä vaikkapa rahapulan takia :O) En muutenkaa tykkää lähettää rahaa minkään Western Unionin kautta.
        Mutta kun minä en tunne 100% rakkautta häneen, mulla oli Suomessa aikoinaan tuollainen määräilevä vaimoke, ja ajattelin, että parempi olla yksin kuin kotona hyppyytettävänä.. Ollaan muuten samanikäisiä, olen syntynyt helmikuussa 1955..


      • kuapa kirjoitti:

        Kyllä, tuntuu että tää Lynn on tosi kiintynyt meikäläiseen. Vaihtanut asuinkämppää, josta löytyy uima-allaskin, koska minä pidin uima-altaasta hotellissa. Näin hän minulle kertoi chattaillessa.
        Maksoin tietysti kaikki kulut, vaikken olekaan rikas. Jätin taksirahaa vielä 2000php, ja maksoin hänen joulukuun vuokransa, 2500 php, ja annoin se miniläppärin hänen käyttöönsä.
        Ja yritin käyttäytyä kuin herrasmies.
        Kiitoksia neuvoista. Lupasin tulla jos pääsen toukokuussa, mutta taitaapa sekin tulo venyä vaikkapa rahapulan takia :O) En muutenkaa tykkää lähettää rahaa minkään Western Unionin kautta.
        Mutta kun minä en tunne 100% rakkautta häneen, mulla oli Suomessa aikoinaan tuollainen määräilevä vaimoke, ja ajattelin, että parempi olla yksin kuin kotona hyppyytettävänä.. Ollaan muuten samanikäisiä, olen syntynyt helmikuussa 1955..

        Jos haluat lisää tietoja niin lähetä eposti-osoite Niin on helpompi kirjoitella !


      • kuapa
        textil kirjoitti:

        Jos haluat lisää tietoja niin lähetä eposti-osoite Niin on helpompi kirjoitella !

        Saitko textil viestini ja email-osoitteeni?


      • kuapa kirjoitti:

        Saitko textil viestini ja email-osoitteeni?

        Mistäpäin pitäisi etsiä ?


    • kuapa

      Lähetin sulle profiilisi kautta viestin, mutta lähetän sen uudestaan

    • pet1979fin

      Vaikuttaa ihan perinteiselta Filippiinilaiselta kusetuskuviolta.

    • Makapal Mukha

      Aivan normaalia kusetusta,..naiset ovatten Filippiineillä vaan niin epätovoisia että tekevät kaikkensa rahan ja paremman elämän eteen.

      Noin vuoden Filippiineillä oleskelleena tällaista on tullut eteeni...

      - Parisuhteessa olevat naiset etsivät perheelleen elättäjää ja esiintyvät sinkkuina

      - Manilian, Cebun and Boracay yökerhot ovat magneetteja ovuloiville Filippiinittäreille jotka jahtaavat länkkäreitä ja ottavat tietoisen riskin hankkiutua raskaaksi.

      - Filippiineillä ajatellaan vastoin genetiikan lakeja että lapsi länkkärin kanssa tuo onnen ja siniset silmät,.

      - DNA testeihin siellä ei kannattane luottaa koska hyvillä suhteilla ja rahalla lapsen isä voi olla vaikka Kaarle Kustaa:)

      Seurustelin Filippiinittäten kanssa jo vuosia sitten,.näimme useasti "face to face". Luotto häneen kuitenkin lopahti internetissä ja riitaantuimme. Vain viikko senjälkeen kuin lähdin pois Cebusta hän makasi uuden kaverin kanssa ja reilun kuukauden päästä ilmoitteli raskaudesta synpatiaa( rahaa) anellen. Tuli ultraäänintestiä kopiona, lääkärin lausuntoa, mutta kun kerroin että tapaamme Bangkokissa uusien testeien merkeissä piakkoin tuli raivoa ja kirosanoja takaisin,..lol

      • ***-----****

        Ettekö te nyt ymmärrä, et jos sä haet sieltä Manilan yökerhosta vaimoa itsellesi, ja itseäsi 20 vuotta nuorempaa, niin se on aivan sama lopputulos, jos hakisit sihteeriopiston sivuilta tositarkoituksella vaikka Liisa 24 v. Sama juttu, raha.

        Jos menet vähän pienemmille paikkakunnille, haet miinus 10 oma ikäsi, ja työssä käyvää naista, mielummin koulujakin käynyttä, niin homma timii. Ei tää nyt niin vaikeaa ole, ja yhdestä paskasta kokemuksesta voi viisastua ja seuraava pelaa paremmin.

        Miten voi muutamista kokemuksista vetää noin yksioikoisia ajatuksia, suomessa on tälläkin hetkellä satoja suomi-filippiinit perheitä, joilla menee ihan ok. Avioerot ovat pientä prosenttia jne. Tunnen monia perheitä, no problems. Ja jos jossain on ollut ongelmia, niin kyllä se on lähtökohtaisesti sitten ollut tällä suomalaisella puoliskolla, eli joko pettänyt tai ryyppää liikaa, eli ihan samat syyt, joilla suomineitokin lähtee käveleen.

        Itse kirjoituksessasi mainittuja esimerkkejä en lähde kiistään, mutta jos joskus pysähtyisit miettiin mistä se mahtaa johtua? Luuletko ettei tilanne voisi olla täällä Suomessa aivan samanlainen, jos tietyt onnellisuuden taustatekijät otettaisiin pois meiltä, vaikkapa ilmainen terveyden huolto, sosiaalietuudet, sekä ilmeinen koulutus. Tältä pohjalta tarkisteltaessa asioita, voi huomatakkin, et asioillekkin löytyy ihan syynsä.


      • Jep, mullahan kävi säkä, kun tapasin netissä naisen, joka lupasi auttaa minua.
        Otti yhteyttä tähän "raskaana" olevaan naiseen, joka asuu myös Manilassa.
        Ei suostunut henkilökohtaiseen tapaamiseen, kiroili vaan puhelimeen, ja homma sillä selvä.
        Tosin tälläkin naisella, joka auttoi minua, oli taka-ajatuksenai tutustuttaa minut hänen hyvään ystäväänsä, joka asuu Manilassa, eronnut ja yksinihuoltaja, kuten tämä minun pelastajanikin. Auttava nainen ei pyytänyt minulta rahaa, mutta lähetin hänelle 2000 php taksirahaa. Eipä ole kuulunut mitään enää maitorahan pyytäjältä!


    • Cagayan de oro king

      "Desperation will bring the worst out of a woman"

      Saanto patee niin Filippiineilla kuin Suomessakin

    • Kyllä sinua nyt vedätetään. Sorry.

      Vaihda email osoitetta ja unohda koko juttu.

      Minulla on filippiiniläinen katolilainen vaimo. Ei seksiä ennen naimisiinmenoa.
      Jos suostui seksiin suoraan, niin huora mikä huora. Niitä on Manilassa noin miljoona kappaletta.

    • luckyjohnny1

      Itse olen tehnyt DNA testin, jotta voin saada lapselleni ja hänen äidilleen viisumin suomeen. Täten voin myös olla 100% varma että olen isä, ja tulos olikin positiivinen, kuten saatoin odottaa.
      Nykyään sen saa tehtyä sosiaalitoimiston lastenvalvojan kautta, ja se kustannetaan jos omat tulosi eivät ylitä määrättyä rajaa. Testin voin tehdä lapsen synnyttyä, ja se edellyttää että Äiti ja lapsi ottavat näytteet manilassa, nykyään norjan konsulaatissa. Asian voi myös hoitaa toisin, yksityis labran kautta, jolloin sinulle lähetetään sylkinäyte, jonka sitten toimitat labraan suomessa. Saat lisätietoja tarvittaessa: 0449699959

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe