En ole syöttänyt koirilleni enää Nutron ruokia lähes kymmeneen vuoteen. Aikoinaan ensimmäinen kosketus Nutro Choice Adult lammas-riisiin oli, kun eläinkauppias suositteli sitä collieni iho-ongelmiin. Collie söi kasvattajan suosittelemaa Luppaa ja hilseili ja kutisi koko ajan, suupielet oli ruvella. Eläinlääkäri sanoi, että on allerginen muoviselle ruokakupille... En uskonut, vaan ajattelin ruuan olevan syypää. Eli ostin sitä Nutron lammas-riisiä ja koira tuli upeaan kuntoon ja söi sitä pitkän elämänsä loppuun asti.
Haluaisin nyt tietää, onko kellään kokemuksia nykypäivän Nutro-ruuista, etenkin lammas-riisistä, vieläkö on laadukasta...
Nutro Choice -kuivaruuat
4
2512
Vastaukset
- Eilupalle
Melkonen kasvattaja kun luppaa suosittelee =O
Meillä kokeiltiin nutron lammas-riisiä, haisi ihan järkylle. Eikä syönyt koirakaan. - .
Meillä on vähän vastaava kokemus Nutrosta (lammas-riisi). Aloitimme koiramme kanssa Nutrolla, kun kasvattaja oli sillä aloittanut, eikä ongelmia ollut. Silloin Nutro valmistettiin vielä jenkeissä. Sitten kun valmistus siirtyi Eurooppaan, ruuan tuoksu muuttui todellakin hajuksi. Olimme tavanneet antaa koiran "hakea" itse viimeiset nappulat säkistä (koira mahtui kokonaan säkkiin). Tuon valmistusmaan vaihdoksen jälkeen koira ei enää säkkiin mennyt ja vaikka se söi ruuan mukisematta, vaihdoimme ruokamerkkiä Joseraan.
- 39 vuotta collieita
Eilupalle: No kasvattaja oli kyllä muutenkin niinsanotusti aikamoinen (negatiivisessa mielessä), kun oppi tuntemaan... Tuon ekan kirjoitukseni jälkeen ostin sitten kokeeksi pienen pussin Nutro lammas-riisiä ja täytyy myöntää, että kauhistuin sitä hajua, mikä pussista lemahti, kun avasin sen!! Ajattelin jo, että se on pilaantunutta, vaikka päiväystä riitti. Annoin sitä kahdelle koiralleni niin, että lopussa sitä oli puolet ruokamäärästä (ja puolet heidän syömää Royal Caninia). Kyllä se sopi, mutta ei vakuuttanut minua, juuri sen kauhean hajun takia...
Nyt on kokeilussa Brit Caren lammas-riisi. Se tuoksui hyvälle ja sopii myös, tosin en ole antanut koko määrää vielä ja muutenkin, ajan kuluessa vasta selviää, sopiiko joku ruoka todella koirille.
Olen ollut kyllä muuten tyytyväinen Royaliin, mutta haluaisin, että säilöntäaineet olisivat luonnollisia, eikä synteettisiä, niinkuin Royalissa. Eli siksi haluan vaihtaa merkkiä. Seuraavaksi kokeilen Brit Caren Venison & Potatoa...- tyytyväinenkoiruli
Meillä on ollut kauan ruokalistalla Nutron kana-riisi (se pinkki pussi). Maistuu koiralle hyvin, olen silloin tällöin vaihdellut merkkiä ja syöttänyt pikkupussin hillsiä, royalia ynnä muita, mutta aina ollaan palattu nutroon, sitä kun on syönyt niin ei ole ollut minkäänlaisia vatsa/kakkimisvaivoja, turkki kiiltää ja paino pysyy tasaisena. Eikä tuo haise ainakaan meidän nenään/kuonoon pahalle;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214