http://www.mtv3.fi/makuja/uutiset.shtml/tassako-paras-laake-uniongelmiin?1473395
Kirsikkamehulla unta ?
9
1435
Vastaukset
- tiedonjanoinen
Mistä ihmeestä tota sokeroimatonta kirsikkamehua oikein saa? Kovan haeskelun jälkeen löysin yhden sokeroidun version K-marketista, mutta eihän se siis ole likikään sama asia. Onkohan kyse jostain huippukalliista luontaistuote juomasta?
- z z z z z z z z z z
sitähän voi tehdä itse tuoreista kirsikoista;
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/258952/Kirsikkamehu/
sokerin voi jättää pois jos siltä tuntuu. ja korvata se jollakin makeutusaineella.
Tuolta voi kans tilata näköjään;
http://www.iherb.com/Search?kw=cherry juice - ikop
z z z z z z z z z z kirjoitti:
sitähän voi tehdä itse tuoreista kirsikoista;
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/258952/Kirsikkamehu/
sokerin voi jättää pois jos siltä tuntuu. ja korvata se jollakin makeutusaineella.
Tuolta voi kans tilata näköjään;
http://www.iherb.com/Search?kw=cherry juiceIhan oikeesti hei. Jos ei ole mehustinta, eikä huvita alkaa marjojen kanssa puljaamaan tai ei halua hukkua johonkin sekavaan ulkomaalaiseen nettitilausviidakkoon, onko mitään mahdollisuutta saada ihan kaupasta ostaa valmista kirsikkamehua/tiivistettä ilman sokeria? Voiko olla niin hemmetin vaikeeta?
- Ihan oikeesti hei.
ikop kirjoitti:
Ihan oikeesti hei. Jos ei ole mehustinta, eikä huvita alkaa marjojen kanssa puljaamaan tai ei halua hukkua johonkin sekavaan ulkomaalaiseen nettitilausviidakkoon, onko mitään mahdollisuutta saada ihan kaupasta ostaa valmista kirsikkamehua/tiivistettä ilman sokeria? Voiko olla niin hemmetin vaikeeta?
Koita löytää vastaus netistä, vaikka googlaamalla, niin muutkin tekee.
- seliu
Ihan oikeesti hei. kirjoitti:
Koita löytää vastaus netistä, vaikka googlaamalla, niin muutkin tekee.
Minä ainakin olen googlaillut sitä kirsikkamehua vaikka kuinka ja aina olen päätynyt samaan kuin nim. ikop. Ei vaan löydy mitään järkevää vaihtoehtoa. Päättelen siis, ettei saa Suomesta, se siitä unilääkkeestä..
- Rajaton maailma.
seliu kirjoitti:
Minä ainakin olen googlaillut sitä kirsikkamehua vaikka kuinka ja aina olen päätynyt samaan kuin nim. ikop. Ei vaan löydy mitään järkevää vaihtoehtoa. Päättelen siis, ettei saa Suomesta, se siitä unilääkkeestä..
Onneksi maailma ei lopu nykyään Suomeen.
- justjoo...
Rajaton maailma. kirjoitti:
Onneksi maailma ei lopu nykyään Suomeen.
Toi kirsikkamehujuttu on käytännössä täysin arvoton tieto uniongelmaisen kannalta. Ihan sama jos kirjoitettaisiin, että mulperipuun hedelmistä puristettu uute on todettu todella hyväksi avuksi unettomuuteen ja ko. uutetta voi sitten tilata jostain ulkomailta, jos vaan kykenee googlaamaan tiedot esiin. Tilaiskohan sitä sitten lentorahtina tollaset 100 litraa ensalkuun? Tällaista nollainformaatiota näkee nykyään valitettavan paljon.
- Ei silti kiinnosta.
justjoo... kirjoitti:
Toi kirsikkamehujuttu on käytännössä täysin arvoton tieto uniongelmaisen kannalta. Ihan sama jos kirjoitettaisiin, että mulperipuun hedelmistä puristettu uute on todettu todella hyväksi avuksi unettomuuteen ja ko. uutetta voi sitten tilata jostain ulkomailta, jos vaan kykenee googlaamaan tiedot esiin. Tilaiskohan sitä sitten lentorahtina tollaset 100 litraa ensalkuun? Tällaista nollainformaatiota näkee nykyään valitettavan paljon.
Alkuperäinen juttu oli varustettu kysymysmerkeillä, mutta sinun kireytesi ei taida kestää mitään, ei edes sinua itseäsi.
- justjoo...
Ei silti kiinnosta. kirjoitti:
Alkuperäinen juttu oli varustettu kysymysmerkeillä, mutta sinun kireytesi ei taida kestää mitään, ei edes sinua itseäsi.
Niinpä kyllä, tosi viisas kommentti. Ehkäpä jo se, että vain kuvittelisin juovani kirsikkamehua vaikka joisinkin vain vettä, auttaisi unta ja jopa poistaisi kireyttäni. Samalla syvästi tietoisena siitä, että alkup. juttu k.mehusta oli varustettu kysymysmerkillä (miten se sitten ikinä liittyneekään täällä esitettyyn täysin asialliseen tiedusteluun siitä, saako sokeroimatonta k.mehua kaupasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483