Kirsikkamehulla unta ?

Hyvä jos toimii.....

9

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonjanoinen

      Mistä ihmeestä tota sokeroimatonta kirsikkamehua oikein saa? Kovan haeskelun jälkeen löysin yhden sokeroidun version K-marketista, mutta eihän se siis ole likikään sama asia. Onkohan kyse jostain huippukalliista luontaistuote juomasta?

      • z z z z z z z z z z

      • ikop
        z z z z z z z z z z kirjoitti:

        sitähän voi tehdä itse tuoreista kirsikoista;
        http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/258952/Kirsikkamehu/

        sokerin voi jättää pois jos siltä tuntuu. ja korvata se jollakin makeutusaineella.

        Tuolta voi kans tilata näköjään;

        http://www.iherb.com/Search?kw=cherry juice

        Ihan oikeesti hei. Jos ei ole mehustinta, eikä huvita alkaa marjojen kanssa puljaamaan tai ei halua hukkua johonkin sekavaan ulkomaalaiseen nettitilausviidakkoon, onko mitään mahdollisuutta saada ihan kaupasta ostaa valmista kirsikkamehua/tiivistettä ilman sokeria? Voiko olla niin hemmetin vaikeeta?


      • Ihan oikeesti hei.
        ikop kirjoitti:

        Ihan oikeesti hei. Jos ei ole mehustinta, eikä huvita alkaa marjojen kanssa puljaamaan tai ei halua hukkua johonkin sekavaan ulkomaalaiseen nettitilausviidakkoon, onko mitään mahdollisuutta saada ihan kaupasta ostaa valmista kirsikkamehua/tiivistettä ilman sokeria? Voiko olla niin hemmetin vaikeeta?

        Koita löytää vastaus netistä, vaikka googlaamalla, niin muutkin tekee.


      • seliu
        Ihan oikeesti hei. kirjoitti:

        Koita löytää vastaus netistä, vaikka googlaamalla, niin muutkin tekee.

        Minä ainakin olen googlaillut sitä kirsikkamehua vaikka kuinka ja aina olen päätynyt samaan kuin nim. ikop. Ei vaan löydy mitään järkevää vaihtoehtoa. Päättelen siis, ettei saa Suomesta, se siitä unilääkkeestä..


      • Rajaton maailma.
        seliu kirjoitti:

        Minä ainakin olen googlaillut sitä kirsikkamehua vaikka kuinka ja aina olen päätynyt samaan kuin nim. ikop. Ei vaan löydy mitään järkevää vaihtoehtoa. Päättelen siis, ettei saa Suomesta, se siitä unilääkkeestä..

        Onneksi maailma ei lopu nykyään Suomeen.


      • justjoo...
        Rajaton maailma. kirjoitti:

        Onneksi maailma ei lopu nykyään Suomeen.

        Toi kirsikkamehujuttu on käytännössä täysin arvoton tieto uniongelmaisen kannalta. Ihan sama jos kirjoitettaisiin, että mulperipuun hedelmistä puristettu uute on todettu todella hyväksi avuksi unettomuuteen ja ko. uutetta voi sitten tilata jostain ulkomailta, jos vaan kykenee googlaamaan tiedot esiin. Tilaiskohan sitä sitten lentorahtina tollaset 100 litraa ensalkuun? Tällaista nollainformaatiota näkee nykyään valitettavan paljon.


      • Ei silti kiinnosta.
        justjoo... kirjoitti:

        Toi kirsikkamehujuttu on käytännössä täysin arvoton tieto uniongelmaisen kannalta. Ihan sama jos kirjoitettaisiin, että mulperipuun hedelmistä puristettu uute on todettu todella hyväksi avuksi unettomuuteen ja ko. uutetta voi sitten tilata jostain ulkomailta, jos vaan kykenee googlaamaan tiedot esiin. Tilaiskohan sitä sitten lentorahtina tollaset 100 litraa ensalkuun? Tällaista nollainformaatiota näkee nykyään valitettavan paljon.

        Alkuperäinen juttu oli varustettu kysymysmerkeillä, mutta sinun kireytesi ei taida kestää mitään, ei edes sinua itseäsi.


      • justjoo...
        Ei silti kiinnosta. kirjoitti:

        Alkuperäinen juttu oli varustettu kysymysmerkeillä, mutta sinun kireytesi ei taida kestää mitään, ei edes sinua itseäsi.

        Niinpä kyllä, tosi viisas kommentti. Ehkäpä jo se, että vain kuvittelisin juovani kirsikkamehua vaikka joisinkin vain vettä, auttaisi unta ja jopa poistaisi kireyttäni. Samalla syvästi tietoisena siitä, että alkup. juttu k.mehusta oli varustettu kysymysmerkillä (miten se sitten ikinä liittyneekään täällä esitettyyn täysin asialliseen tiedusteluun siitä, saako sokeroimatonta k.mehua kaupasta).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe