elikkä meille on tulossa pohjiksen pentu, olen lukenut niistä paljo ,mutta haluaisin käytännön kokemuksia. joten kertokaa parhaat keinot opettaa lintua haukkumaan .ja kotona, kuinka nuoresta niitten kanssa pitää ruveta käymään metsässä ja kuinka usein ?? :))
Pohjanpystykorva
3
172
Vastaukset
- mettä akka
se on metsästys koira eli iällä EI OLE välli kun liikutte metsässä. Pentu ei tietenkään jaksa tai ymmärrä vielä lähteä mutta kunhan saisi edes pellon laidalla metsän hajuja ihan niin nuoresta kuin mahdollista!
selvä kiitos !:))
- mettä akka
niin, ja jos mahdollista että tuttavapiirissä metsästetään ja saavat saalista nii totta kai kannattaa myös pentu käyttää riistaa näkemässä/haistelemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184341Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771515
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.131429- 10861
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64733