Hei kaikki! Nyt on pakko päästä raapustamaan tästä aiheesta jotain tänne.
Olen kärsinyt pienestä pitäen kyseisistä tulehduksista. Pienenä niin paha, että levisi munuaisiin asti.
Onko muilla kokemuksia jatkuvasti piinaavasta tulehduksesta? Kaikki kokeet käyty mutta tuloksena vain normi tulehdus. Antibiootitkaan tunnu auttavan. Olen alkanut miettimään, voikohan olla kyseessä jonkilainen kasvain? Tämä alkaa syömään kaikki voimat :(
Olen kärsinyt pienestä pitäen kyseisistä tulehduksista. Pienenä niin paha, että levisi munuaisiin asti.
Onko muilla kokemuksia jatkuvasti piinaavasta tulehduksesta? Kaikki kokeet käyty mutta tuloksena vain normi tulehdus. Antibiootitkaan tunnu auttavan. Olen alkanut miettimään, voikohan olla kyseessä jonkilainen kasvain? Tämä alkaa syömään kaikki voimat :(
Vastaukset 6
Vanhimmat
Lisäten vielä tohon, että joskus kivut yltyivät niin pahaksi etten pystynyt kävelemään lainkaan. Sattui siis kokoajan, kipu oli hirveää joka lähti samana päivänä pois.. tai ei pois, mutta helpotti.
ja vielä, virtsani haisee välillä todella happamalle. Todella outo ja epämiellyttävä haju!
Kai sanoit lääkärille, että virtsa haisee pahalle? Se on nimittäin yksi munuaistulehduksen oire. Virsta voi haista pahalle silloinkin, kun se on liian väkevää ts. ei ole juonut tarpeeksi vettä. Silloin virtsan väri on myös tumma.
Älä mieti itseksesi mikä voisi olla, kun et voi saada siitä varmuutta. JOs on kipuja ja oireet jatkuu -> takaisin lääkäriin.
ystäväni sai joskus aikoinaan vuoden estolääkityksen ko. tautiin, ja käsittääkseni siitä oli apua. en tiedä mikä aiheuttaa jo lapsesta asti tuon vaivan, mutta uskon että on todella raastavaa.. itsellä tulehdukset liittyneet aina seksiin. muista juoda puolukka- tai karpalomehua säännöllisesti.
Syy löytyi ja multa löydettiin rakenteellinenvika. kävin papassa sekä ultrassa yksit. lääkärissä :( tätä epäilinkin!
Itselläni on ollut virtsatietulehdus ehkä 5 kertaa. Ensimmäisen kerran tulehdus tuli alkuvuodesta 2007. Nyt ei ole kohta 1,5 vuoteen ollut yhtäkään tulehdusta. En tiedä edelleenkään mistä johtui, että yhdessä vaiheessa mulla oli tulehduksia noin usein. Aloitin e-pillerit kyllä n. puoli vuotta ennen ensimmäistä tulehdusta, pillerit on aiheuttanut limakalvojen kuivumista, joten luulen, että sillä on saattanut olla vaikutusta.