moi. olen koko ikäni halunut skotlanninpaimenkoiran pentua.kaikki muut meidän perheestä haluis paitsi iskä.onko teillä tietoo miten sais suostuteltua iskänkin haluamaan koira.joa on niin vastatkaa
pentu
3
149
Vastaukset
- 11+2
Sinun täytyy vain odottaa kunnes muutat omaan kotiin . Koiraa täytyy kaikkien haluta aidosti ja jos isäsi ei halua niin silloin sellaista ei pidä ottaa . Et voi pakottaa ketään asumaan koiran kanssa ja Collieta ei voi pitää ulkona 24/7 .
- :)
Minä sain collieni niin ikään 18-vuotissyntymäpäivälahjaksi (asuin vielä vanhempieni luona), eikä isäni myöskään ollut innostunut noista "tavallisista" collieista, eli soopeleista ja trikeistä. Mutta kun näytin merlen kuvaa niin johan muuttui ääni kellossa :D
Minkä takia isäsi ei halua koiraa? Eikö hän halua koiraa ylipäänsä vai nimenomaan collieita? Onko perheessäänne ennen ollut koira? Minkä ikäinen itse olet? - hihna
oon 10v tyttö. meil on ennen ollut Reni niminen koira.se kuoli kun olin 1v.2 vuotiaasta oon halunut uutta koiraa.mut iskä ei haluu minkäällaista koiraa mut mä haluisin.vastatkaa jos haluatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799