mitä mieltä ootte ground zero gzta 2255x vahvarista?? kannattaako ostaa?
ground zeroo?
5
73
Vastaukset
- minä vaan
Ihan ok perus vahvistin. Sopiva kohtuulliselle subille tai reippaammalle etupäälle. Soundillisesti ei ehkä mikään kärkipään vehje mutta tehoa antaa kiitettävästi
- täyspöljä
sopiskos tuolle vahvarille http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=1205
tuommonen subbari?sori jos oon vähä tyhmä mutta minkäs sille mahtaa..vanhat laitteet on rockford fosgaten r1 10" jossa jatkuvaa se 150W ja vahvistin on boschmann zx1 competition series 900w. - täyspöljä
nii siis lähinnä mietin että kannattaako unohtaa tuo vahvari ja subbari?
- minä vaan
Ihan hyvä vahvistin tuolle subille. Kuhan muistat etten hampaat irvessä volumea lyö täysille samoin kun gaineja
- fdzbgtfshxdbfg
laita auto-bass-cruncher 4000GT siinä sulle laatua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060