Apulannan hinta

t-ilaaja

Ei oo bärkkele tainnut laskea, pitäsköhän jo tilata?

12

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+20

      jaralaista jos ottaa niin tulee melkein samantien pihaan. Ei kauppa käy. Jos ne laskis. Onhan tässä peltotöihin vielä useempi kuukaus...ei kiire paskakaupoille..

      • Jarasta kaukana

        Pakkoko sitä on jaralaista ostaa? On niitä muitakin ja toimitukset pelaa. En oo monopolilantaa ostanu kohta 20 vuoteen ja hyvin on kasvanu muiden tuottamilla. Joka vuosi on löytyny edullisempi vaihtoehto jaralaisille apup4skoille.


    • 25 tonnia

      Ei oo tippunu mutta pakko oli kevääks ottaa, otettiin Beloria kokeeks.

      • Börs

        Ei norski lähde hintoja polkemaan, se tukee hintaa vaikka sammuttamalla toisen tehtaan.


    • Hyvää lantaa

      Mutta aina on ollut hintansa veroinen aine.

      • ????????????????????

        Siis monopolilantako? Et oo tosissasi!


    • --------------------

      Mutta yhdessä asia jara onnistui hyvin.Herrat yrittivät yli 30vuotta vähentää apulannan käyttöä eivätkä onnistuneet.Samoin eu yritti,mutta jaran toimesta se tapahtui yhdessä yössä.

      • mv

        Tämä on taivahan tosi! Luomu alkaa olla yhä mielenkiintoisempi vaihtoehto. Apilapeltoja näkee yhä enempi mikä ole yhtään huono varsinkaan maan rakenteelle


    • jussivaan

      Juu ja eiköhän tuo taas nouse kun vijanhintakin nousee.Muutama vuosi vielä niin kaikki on kohta luomua ja senkin jara onnistuu tekemään ihan tuosta vaan.

      • Paskaa vain

        Enpä ole säkkilannoitteita ostanu 25vuoteen. Heinä ja kaura kasvaa lakoon aivan kuin apulannalla.


    • Ei kannata

      Lannoitteiden ostaminen ei ole ollut enää kannattavaa vuosikausiin,mutta jotku vaan sitkeästi vieläkin tuhlaa kaikki rahansa lannoitteisiin.

    • ....................

      Näin on ja mielestäni jos apulantaa käyttää niin sen hinta ei tule sadosta takaisin.Itse olen lisännyt siemen määrää ja käytän vain lehtilannoitusta.sato eroa on kuiteskin niin vähän,että enemmän jää viivan alle kun apulannan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe