Ongelmanani on se, että tulostimeni ei suostu toimimaan, koska Internet Explorerille ei ole asennettuna Adobe Flash Playeriä. Normaalisti käytän Firefoxia ja kun tuo flash-ohjelma oli pakko päivittää tuossa viikko sitten, taisin poistaa ensiksi sen aiemman version kokonaan ja latailin uuden, firefoxille tarkoitetun siihen tilalle. Tai ainakin teoriassa tein niin, koska kone jumitti päivitysten kanssa ja viiden yrityksen jälkeen se piti käyttää liikkeessä kunnollisessa vuosihuollossa. Josta se tuli takaisin muuten kunnossa, paitsi tämä pikku ongelma. (Mihin himpskattiin tulostin edes tarvitsee flash playeria, en ymmärrä)
Mutta siis. Uskallanko alkaa latailemaan koneelle tuon flash playerin IE-versiota vai onko olemassa mahdollisuus, että kone tilttaa kahden päällekäisen ohjelman läsnäolosta? Olen näitten vehkeiden kanssa edelleen sen verran epävarma, että haluttaa viedä ennemmin johonkin osaaviin käsiin kuin yrittää itse. Mutta toisaalta jos ongelma ratkeaa niin pikkujutulla, kuin yhden ohjelman lataamisella ja asentamisella (sillä edellytyksellä että se nyt onnistuisi) niin tuntuu vähän turhalta rahanmenolta.
Niin ja tulostin on HP Deskjet F2480 jos ketään kiinnostaa. Ihana olisi jos joku voisi vähän valaista asiaa.
Kysymys flash playerin lataamisesta
2
148
Vastaukset
Lataa flashit vaikkapa täältä: http://filehippo.com/download_flashplayer_ie/
Löytyy kaikille selainversioille oma flash... Ja vaikka kyseessä on beta versio niin ainakaan minulla ei ole ollut ongelmia niiden kanssa.- Apila-lemmikki
Iltaa!
En tiedä onko kysymys oikeassa kohdassa mutta kysyn silti...
Eli haluaisin katsoa tietokoneeltani muutamaa tallennetta jenkkiläiseltä CBS:n sivulta mutta se typerä sivusto väittää jotta katsomiseen vaaditaan Adobe Flash player 9...? Ja minulla on se uudempi, ilmeisestikin, joten en voi tallennetta katsella. No yritin ladata vanhaa 9 playeriä, mutta en tainnut onnistua siinäkään... onko tämä ihan oikeasti totta että en voi uudemmalla playerillä katsoa vaan että minulla pitäisi olla se vanhempi versio...? Tietokoneista en paljonkaan ymmärrä joten jos sinulla ei ole asiallista vastausta minulle niin älä vaivaudu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386