Ongelmanani on se, että tulostimeni ei suostu toimimaan, koska Internet Explorerille ei ole asennettuna Adobe Flash Playeriä. Normaalisti käytän Firefoxia ja kun tuo flash-ohjelma oli pakko päivittää tuossa viikko sitten, taisin poistaa ensiksi sen aiemman version kokonaan ja latailin uuden, firefoxille tarkoitetun siihen tilalle. Tai ainakin teoriassa tein niin, koska kone jumitti päivitysten kanssa ja viiden yrityksen jälkeen se piti käyttää liikkeessä kunnollisessa vuosihuollossa. Josta se tuli takaisin muuten kunnossa, paitsi tämä pikku ongelma. (Mihin himpskattiin tulostin edes tarvitsee flash playeria, en ymmärrä)
Mutta siis. Uskallanko alkaa latailemaan koneelle tuon flash playerin IE-versiota vai onko olemassa mahdollisuus, että kone tilttaa kahden päällekäisen ohjelman läsnäolosta? Olen näitten vehkeiden kanssa edelleen sen verran epävarma, että haluttaa viedä ennemmin johonkin osaaviin käsiin kuin yrittää itse. Mutta toisaalta jos ongelma ratkeaa niin pikkujutulla, kuin yhden ohjelman lataamisella ja asentamisella (sillä edellytyksellä että se nyt onnistuisi) niin tuntuu vähän turhalta rahanmenolta.
Niin ja tulostin on HP Deskjet F2480 jos ketään kiinnostaa. Ihana olisi jos joku voisi vähän valaista asiaa.
Kysymys flash playerin lataamisesta
2
161
Vastaukset
Lataa flashit vaikkapa täältä: http://filehippo.com/download_flashplayer_ie/
Löytyy kaikille selainversioille oma flash... Ja vaikka kyseessä on beta versio niin ainakaan minulla ei ole ollut ongelmia niiden kanssa.- Apila-lemmikki
Iltaa!
En tiedä onko kysymys oikeassa kohdassa mutta kysyn silti...
Eli haluaisin katsoa tietokoneeltani muutamaa tallennetta jenkkiläiseltä CBS:n sivulta mutta se typerä sivusto väittää jotta katsomiseen vaaditaan Adobe Flash player 9...? Ja minulla on se uudempi, ilmeisestikin, joten en voi tallennetta katsella. No yritin ladata vanhaa 9 playeriä, mutta en tainnut onnistua siinäkään... onko tämä ihan oikeasti totta että en voi uudemmalla playerillä katsoa vaan että minulla pitäisi olla se vanhempi versio...? Tietokoneista en paljonkaan ymmärrä joten jos sinulla ei ole asiallista vastausta minulle niin älä vaivaudu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303481Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91538Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241255Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808