Mul ois tämmöne onkelma. Sain yhelt todella hienolta,söpöltä, hauskalta ja kauniilta tytöltä mesen. Osotti "kiinnostusta" ku oltiin puhuttu ilman me mesee. Mesessä ollaan puhuttu Jo aik kauan. Siel se sano et se tykkää must ja lisäs loppuun monta sydäntä. Sit puhuttiin viel ja jotenki sain ujutettuu rivien välii sen et mulle olis OK jos oltais enemmän ku kavereit. Sit se sano et siit ei oo tyttöystävä ainesta.:/ eli helppii etc onks se kiinnostunu. Tuntuu et rakastan sitä
heeelp
14
141
Vastaukset
- Dddatj
No yleensä, jos se kerta sano että tykkää sust.
- ketjun alottaja
Mua vaa epäilyttää. Mut se varmaan on noin. Pitää varmaan odottaa vähän viel...... sit voin varmaa kysyy uudestaa.....
Huoh... Siinä vaiheessa kun tyttö sanoo noin niin sun pitää rohkaista ja kehua häntä.... Älä vaan sano että et tehnyt kumpaakaan noista kun hän sanoi tuon?
- ketjun alottaja
kyl mä sitä kehuin ja rohkaisin mut se sano et ei siit oo siitä ainesta.....
ketjun alottaja kirjoitti:
kyl mä sitä kehuin ja rohkaisin mut se sano et ei siit oo siitä ainesta.....
Millä lailla hän sen sanoi?
- ketjun alottaja
mrfrasier kirjoitti:
Millä lailla hän sen sanoi?
''mä tykkään susta, mutta ei musta oo tyttö ystävän ainesta'' lainaus keskustelusta. Tää on kyl vaikeeta ymmärtää tyttöjen tapaa sanoo asioita. grrr. Jos joku tyttö lukee, ni kerro toki että miksi te vaivaatte meidän tyhmien poikien päätä? En haluu olla hyökkäävä, mutta seriously?
''mä tykkään susta, mutta ei musta oo tyttö ystävän ainesta'' lainaus keskustelusta. Tää on kyl vaikeeta ymmärtää tyttöjen tapaa sanoo asioita. grrr. Jos joku tyttö lukee, ni kerro toki että miksi te vaivaatte meidän tyhmien poikien päätä? En haluu olla hyökkäävä, mutta seriously?
O-ou... Nyt saatetaan olla lähellä friendzonettamista....
- kkkko
Ehkä se esittää vaikeeta ja haluu huomiota. Ei mulla tuu muuta mieleen. :D
- ketjun alottaja
mrfrasier kirjoitti:
O-ou... Nyt saatetaan olla lähellä friendzonettamista....
Frasier mielipidettä, sain sen nyt treffeile ja nmeron. Nyt luulen et tokil treffeil varmaa vois kysyy vai? Edelleen oon rakastunu siihen:)
Frasier mielipidettä, sain sen nyt treffeile ja nmeron. Nyt luulen et tokil treffeil varmaa vois kysyy vai? Edelleen oon rakastunu siihen:)
Viimeksi jo sanoit että on ok jos olisitte enemmän kuin kavereita joten hän tietää jo mielipiteesi. Nyt hienovaraisesti muistuta että haluaisit enemmänkin mutta älä ala tyrkyttämään. Yksi muistutus pitäisi riittää. Muuten oletkin sitten normaalisti treffejen ajan.
Vaikka kun lähdette erillenne treffejen päätettyä niin muistutat asiasta ja annat tytön miettiä asiaa itsekseen. Sitten vain odottamaan tuloksia.- ketjun alottaja
mrfrasier kirjoitti:
Viimeksi jo sanoit että on ok jos olisitte enemmän kuin kavereita joten hän tietää jo mielipiteesi. Nyt hienovaraisesti muistuta että haluaisit enemmänkin mutta älä ala tyrkyttämään. Yksi muistutus pitäisi riittää. Muuten oletkin sitten normaalisti treffejen ajan.
Vaikka kun lähdette erillenne treffejen päätettyä niin muistutat asiasta ja annat tytön miettiä asiaa itsekseen. Sitten vain odottamaan tuloksia.hei frasier, kiitti sun neuvoist, autto paljon ja sain sen alkamaan seukkaa mun kaa:3 se ite kyl kysy mua, eli ei ite tarvinnu. nyt oon vaan iha yli-ilone ja hyperaktiivinen:D
- kkkko
Voi tulee mieleen ala-asteajat. Mesekeskustelut..
- Jeespanderi
Kyl on tullu huomattua että nuo mesekeskustelut tyttöjen kaa toimii vielä lukiossakin.
- kkkko
Jeespanderi kirjoitti:
Kyl on tullu huomattua että nuo mesekeskustelut tyttöjen kaa toimii vielä lukiossakin.
joo no meinasin lähinnä etten itse ainakaan lukiöikäisenä puhu mesessä mun tunteista toista kohtaan tolla tavalla, varsinkin jos ei päin naamaa ole mitää sanonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070