Pelit ei pyöriny ei. No,, ostin paremman näytön kun siitä oli kyse tä'äl?
Eli mun uus näyttö ei pyöritä silti uusii pelei ?? ,is vika?
Missä vika?
9
148
Vastaukset
Näyttö ei vaikuta pelien pyörimiseen vaan koneen muut osat (näytönohjain prossu)..
Ettei olisi ollut kyse näytönOHJAIMESTA?Vika on mm. tyhmässä käyttäjässä.
Selvennystä vielä:
Näytönohjain on kortti tietokoneen sisällä, joka suorittaa grafiikkaa/3d..., "Sen tarkoitus on vähentää prosessorin rasitusta"(Pelissä on aina maininta mm. minimi näytönohjainkortista). Toki jos on vanhakone myös prosessorin/ram-muistin tehot voivat olla ongelma.- budibudi
Epäiletkö, ettei aloittaja sitä tiedä.
Pojat kukkapäissään koettavat vedättää.
- Palikka uuno 2000
Mikä täällä nyt mättää kun kaikki vaan vittuiIee?? Hommasin uuden näytön ja myyjän mukaan siinä on tehoa uusiin peleihin ihan tarpeeksi. Mutta en saa sitä tehoa jostain syystä käyttöön, joku asetus vai ajurit?? pliis missä vika siis, auttakaa apuuva.
- Vossikka kumos
Sulla on varmaan sama vika kun mullakin.
Trolli tai ei, niin joka tapauksessa uuden näytön ostaminen yleensä _hidastaa_ ennestäänkin kovilla käynyttä konetta. Koska uudessa näytössä yleensä on suurempi resoluutio kuin (kovin) vanhassa, niin koneen prosessori ja etenkin näytönohjain joutuu entistä kovemmalle rasitukselle.
- merirosvo.
Näyttöönkin tarvii ajurit samoin kuin näytönohjaimeen.
Uutena ostetussa koneeessa voi olla toistavuotta vanhat ajurit joka komponenteille.
http://www.driver-soft.com/ - mattiimmm
Huono vitsi tai sitten olet kyllä sangen hölömö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042