Kävin eilen papakokeessa ja siinä näkyi kohdunsuulla pieni verinen vuoto joka oli hyytynyt se oli kierron 23 päivä eilen.
Tänään alkoi kuukautiset, ja ne on kuitenkin olleet aina säännölliset mutta viimeksi kun kuukautiset loppui viikon päästä alkoi tiputteluvuotoa...tähän päivään asti.
Olisiko Papakoe voinut ne laukaista? Tänään alkoi isompi vuoto ja on kuukautisvuotoakin. Kävin 6 kuukautta sitten gynekologilla ja kaikki oli ok.
Vaihdevuodetko tässä alkaa? Olen 45-vuotias.
Mitään hormonilääkitystä en saa ennenkuin papakokeen tulos on valmis, siitä kesällä oli keskusteua lääkärin kanssa, edellisestä papasta on melkein aikaa 4 vuotta.
Olo on muutenkin ollut haikea, yms.
Vaihdevuosista..
4
214
Vastaukset
- ihm.
Tänään siis kiertoni on vasta 24 päivää ja normikierto on 30 päivää.
Alavatsaan nipistää kuin kuukautisten aikaan joskus. - samat jutut
suosittelen että soitat naistentautien osastolle soittoaikaan´arkipäivisin ja pyydät juttelemista asiistasi sairaanhoitajan kanssa.sieltä saat oikeaa infoa.
- ............
itse olen 43 ja kierto lyhentynyt huomattavasti muutamaan vuoteen taaksepäin. Ei sun mihinkään varmasti tarvitse soitella, jos se papa on normaali niin tuskin sulla mitään vakavaa on. Mulla ainakin tulee vuotoja myös ovulaation aikaan jonkin verran. Itse käynyt kans juuri papassa ja odotan vastausta ja sit laitatan hormonikierukan. Mulla siis kk kierto nykyään 19-24 päivää. Ei kivaa..
- ei turhaa stressiä
esivaihdevuosissa kierto heittelee moniakin vuosia ennen varsinaisia vaihtareita. kuukautiset tulee milloin sattuu ja määrä vaihtelee runsaista 3 viikon pituisista vatikaupalla vuotavista yhdellä vessakäynnillä paperiin pyyhkäisyyn. itselläni alkoi juuri kierron lyhenemisenä, vuodon niukentumisena. sitten epäsäännöllisinä vuotoina, poisjäämisinä, ovulaatioaikaisina vuotoina. sitten tuli runsas monen viikon vuoto, jolloin lääkäri kuulutti esivaihtarit alkaneeksi! sen jälkeen on ollutkin niin sekalaista, ettei enää viitsi korviaan lotkauttaa. tulee jos tulee ja millon vaan ja minkälaiset vaan. jos gynellä tarkastettu, pitää asennoitua vaan, että näin se naisen biologia menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050