Osaako kukaan sanoa, onko nämä kaksi liittymää käytännössä samanlaisia? Siis Soneran talven erikoispuhepaketti ja Saunalahden KampanjaPaketti?
https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/puhelin_ja_liittyma/liittymapaketti.aspx?SubscriptionCampaign=Erikois
http://saunalahti.fi/gsm/kampanjapaketti.php
Onko noissa mitään eroa, esim. netin nopeus tai liittymäsopimuksen kesto? Ei noista pienellä präntätyistä ota erkkikään selvää.
Ovatko Soneran ja Saunalahden nyt myytävät paketit samanlaisia?
5
321
Vastaukset
- Sonera rahastaa
Ei ole samoja.
Saunalahdella netti on ilman datakattoja (voit käyttää nettiä niin paljon kuin haluat), Soneralla datakatot. joiden täyttyessä nopeus hidastuu käyttökelvottomaksi. - liittymäävaihtamassa
Ok. Entä tuo liittymän kesto, en ottanut selvää noista ehdoista. Tuo Soneran liittymä taitaa olla 24kk sopimus, mutta entä Saunalahden? Onko siinäkin joku määräaika, jolloin liittymää ei voi vaihtaa tai sulkea?
- hpguru
Hei,
Linkin paketin KampanjaPaketti voi perua koska vain, koska sillä ei ole määräaikaisuutta.
Suosittelen Saunalahtea, itse olen kohta jo vuoden Saunalahden käyttäjä - Norppa ja Mini Mobiililaajakaista sekä Nopsa nettitikku. - Filmeri
Saunalahdella tuo paketti on voimassa vain 2012 Vuoden loppuun ja nettiyhteys on 1 Meganen. Ei määräaikaisuutta.
Soneralla tarjous on seuraavat kaksi vuotta voimassa ja ei ole määräaikainen. Soneralla on datakatto (Maksiminopeuteen) 1Gt, yleensä riittää normaali kännykkä surfaukseen. Jos ei riitä, pakettiin voi ottaa isomman datapaketin sen erotuksella. Esim seuraava paketti fiksunetti niin paketti on kaksi euroa kalliimpi. Soneran yhteys siis verkon maksimi nopeudella.
Ymmärrän ihmiset jotka eivät jaksa lukea kampanja ehtoja ja haluaa kysyä täällä, mutta en todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka tulevat vastaamaan ja kertovat vielä väärin! - safasfdsfsa
Kyllä se 1 megan nopeus riittää kännykässä. Ja elisalla parempi 3g ku jollai soneran paskalla.
Ja sauniksella 100min enemmän puhetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769