Voiko kannettavan kovalevyn laittaa pöytäkoneeseen ja sen rinnalle toisen koviksen. Tuli vaan mieleen kun tuossa läppärissä on win7 ja se siirtyis siten pöytäkoneeseen, josta kovis otettiin toiseen käyttöön. Ei tarviis ostaa win7 lisenssiä kun ainakin läppärin lisenssit ovat nykyään konekohtaisia eli sillä lisenssinumerolla ei voi asentaa win7:aa puhtaalle kovalevylle.
Jos ei voi, mistä on kiinni.
Kannettavasta
2
227
Vastaukset
Windows Seiska vaatinee uuden aktivoinnin, mutta jos Windows käynnistyy uuteen ympäristöön ja aktivointikin onnistuu niin mikä ettei.
Parempi ajatus olisi kuitenkin hankkia se pöytäkoneen kiintolevy ja kloonata läppärin kiintolevyn sisältö sellaisenaan sille. Ei sitten tarvitse kyhätä sovitteita läppärin kiintolevylle eikä kärsiä sen suhteellisesta hitaudesta ja pienestä kapasiteetista pöytäkoneen kiintolevyyn verraten. Itse olen kloonaillut ilmaisella CloneZillalla, mutta kukin tyylillään, mistä tykkää...- käytössä2
Laita se ulkoseks usb3-levyks.
virta pienellä sata virtapiuhalla
http://www.dealextreme.com/p/2-port-usb-3-0-superspeed-pci-e-controller-card-35681?r=34774240
molex virta
http://www.dealextreme.com/p/high-speed-usb-3-0-4-port-pci-e-express-card-5gbps-91541?r=34774240
http://www.dealextreme.com/p/stylish-usb-3-0-2-5-sata-i-ii-hdd-enclosure-black-super-speed-5gbps-10gbps-41757?r=34774240
http://www.dealextreme.com/p/usb-3-0-hdd-docking-station-for-all-2-5-3-5-sata-hdd-super-speed-5gbps-41951?r=34774240
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558