Moikka!
Asun kaapelitaludessa,ja ystäväni väitti että koko tammikuun näkyy maksullisilta kanavilta ohjelmaa,olen kuitenkin yritäänyt etsiä kanavia mutta mikään niistä maksu tv kanavista ei näy ;(!
p.s meillä on telkarissa itsessään digiboxi,vaikuttaako tämä ongelmaan??
Outoo ;oo
3
57
Vastaukset
- Asivantunteva
Hanki ulkoinen digiboxi. Sisäiset eivät osaa todellakaan näyttää maksullisia kanavia ilmaiseksi, koska integroidut digiboxit ovat "riisuttuja" malleja eivätkä salli poikkeuksia.
- ..Topias
Ystäväsi saattoi olla väärässä uskossa. Asian voit helposti tarkistaa kaapelioperaattoriltasi.
Se onko ulkoinen digiboksi vai onko digiTV ei asiaan vaikuta. Joskus kaapelioperaattoreiden "ilmaiset maksukanavat" edellyttää kuitenkin että on ko. operaattorin maksuTV kortti. - Dnalla MTV3 kanavat
Dnalla ainakin taitaa olla jokin kampanja, muistaakseni MTV3 kanavat näkyy ilmaiseksi. Itse en ole kaapelitv:ssä kiinni joten en osaa sen paremmin sanoa mut tällaisen muistan nähneeni Dnan sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611