reppumatkaajalle sopiva hotelli Viipurista

vaihtoehtoja......

Tulee tehtyä ohikulkumatkoja Viipurin lähiseuduilla, hotellin valinta tuottanut ongelmaa, Drusba kuullostas helpolta valinnalta auton saa parkkii vartioituun paikkaan hotellin eteen ja löytyy oma yökerho jos haluaa muutamalla käydä ja grilliravintolakin löytyy ja tietääkseni muutakin silmäniloa:)
mut hinta yksinään 60e kuullostaa kalliilta. Korolenko laiva vieressä ois halpa mutta ei aamupalaa ja aika vaatimaton muitakin hotelleja on paljon mutta ottaa huomioon vartioidun parkkipaikan,yökerhon ja ruokaravintolan mikä tulee halvemmaksi. , tietääkseni Drusba on turvallinen, olisi kiva kuulla toisten kokemuksia.....

11

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petersburg.....

Drusba tosissaan helppo kun kaikki samassa paikassa, jos yövyt muualla käyt muualla syömässä ja muutamalla oluella jne.... kuluja tulee ni siinä tapauksessa Drusba paras koska jos haluat että ruoka,juoma, ja naiskauneutta samassa paikka ni saat ajaa Pietariin lähempää ei löydy.

• Sampo.....

Katso netistä hotelli Sampoa. Vaatimaton, mutta siisti.
      Saa aamupalan, mutta ei ole ravintolaa samassa. Voi käydä lähipubeissa, jos haluaa. Edullinen.

• sinne......

Kiitos valtavasti kokeilen tota apart sampo hotellia, kartan mukaan on lähellä viipuri hotellia.

• Yöpyminen....
        sinne...... kirjoitti:

Kiitos valtavasti kokeilen tota apart sampo hotellia, kartan mukaan on lähellä viipuri hotellia.

Olimme siellä pari yötä porukalla. Ihan siisti, lämmintä riitti, televisio toimi, aamupala ihan kohtalainen ja palvelu ystävällistä.

• Toisena....

Hotelli Viipuri keskustassa. Ei niin kovin edullinen, mutta siisti, on aamupala, ravintola, autopaikka edessä.

• reppuilija

Olen monesti yöpynyt korolenkossa ja käynyt aamupalalla drusbassa,hintaan pari euroo.
      Hyvä ja siisti hotelli pietariinpäin pari kilsaa ja viitta oikeelle Lusnaja hotelli.
      Vartioitu parkki vieressä,siisti hotelli,tee,kahvi,leipäaamiaisen saat valmistaa itse hotellin jääkaapista.

• Viipurimatkailua

Useissa Viipurin hotelleissa huoneen voi varata etukäteen netin kautta. Olen kerran ollut Viipurissa siten, että kaikki hotellit täynnä. Ainut vapaa kämppä löytyi Hotelli Victoriasta presidentti sviitti hintaan 200 euroa/yö. Mut mä olin ihan tyytyväinen, kun mä sain sen kämpän :). Kostoksi ostin seuraavana aamuna neuvostoaikaisen karvahatun matkamuistomyymälästä. Oli se kallis tankkausreissu. No, säästöä tuli siinä, kun ostin votkat ja syötävät karusellista. Victoriassa on muuten loistava aamupala seisovassa pöydässä.

• kaikki palvelut,,,,,

Aloittaja ilmeisesti yksin reissaan ja tiedustelee missä kaikki ovat hotellisssa myös palvelut ja kaikki palvelut, saa korjata jos oon väärässä mutta vaikutttaa siltä etsii hotellia jossa myös tyttöjä ni sillo Drusba on sinua varten koska muissa hotelleissa ei ole:(

• ostettua rakkautta

Viipuri hotellissa oli vielä muutama vuosi sitten tytöt. En tiedä, mikä on tilanne nyt.

• vertailu kannattaa,,

Halvin korolenko 1000 rub yö, sit hinnat drusba 2000rub yö
      itse asun mieluiten paremmissa jos raha ei tiukassa ni mee miuluiten parempii hotelleihin, hyvää hotellia ees venäjällä ei saa halvalla nykysi, jos oot useamman yön voit pyytää tarjouksen mut yleensä aina sama hinta.
      ootko harkinnut asuntovaunun ostoa? jos yövyt paljon ni funtssaa esim. drusban parkkiksella 130 rub yö, sähköä kyllä ei ole, mut paljonko säästät jos aina yövyt keskimäärin 50 euron hotellissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe