Mikä tekee sen että rc auto heittää takaperinvoltin?? Ja miks kaikki autot ei pysty siihen???
Vastaukset 3
- lolzz
Renkaat pyörivät; kumit suurenevat, ja rupeaa pyörimään takaperin. Mitä isommat renkaat, sitä helpommin lähtee pyörimään , renkaitten pitää olla sitten mehmeät, ja kumin venyvää...Buggyillä, truckyillä ja monstereilla tämä onnistuu. Katu/driffti autoilla ei onnistu. Harjaton tekniikka takaa bäck flipit, harjallisella ei sitä ainakaan helposti pääse.
- rc
pystyykö sitte kaikilla polttiksilla?
- lolzz
rc kirjoitti:
pystyykö sitte kaikilla polttiksilla?
Ei, riippuu täysin autosta ja pää asiassa sen sähköistä sekä renkaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741270- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474