vartija vs vanki suhde

kielletty hedelmä

miten on?milloin viimeksi on jäänyt vartija kiinni suhteesta vankiin?siis eroottisesta rakkaussuhteesta. Ainahan näitä tapahtuu, muistetaan riihimäki ja vantaa. Eli milloin viimeksi on tapahtunut ko tapahtumia?

27

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloinennen

      No silloin just,ei sen jälkeen,tai ei oo ainakaan saatu ketään kiinni itse teosta?

    • pelsolove

      Huhun mukaan viime viikolla pelsolainen vartija oli havaittu nussimassa yhtä vankia persereikään ilman liukastetta. pelsolaiseksi hänet oli paljastanut roikkuva maha, parturoimaton älytön häpykarvoituspöheikkö ja finninen selkä.

    • Huvinsa kullakin

      Mitä sillä tiedolla teet?
      Tai hyvin ilmeisesti olet pervo runkkari joita täällä tuntuu riittävän...

    • 24949/2010
      • Panomiesbbb

        Jes kävin ton lafkan matkalla viime vuonna. Kesällä menen naimisiin tytön kanssa jonka tapasin reissussa.hyvä matka ja takuuvarmasti kivespussit on ihan tyhjät kun tulet takaisin


    • perapervo777

      paras vartija-vanki parisuhde oli ent.turun lääninvankilassa, jossa homovartija ja homovanki panivat toisiaan vangin sellissä lähes joka yö vangin koko tuomion ajan.Käryhän siinä kävi tietysti ja vartijalle kenkää.

      • monet kasvot

        kuuluihan huhu myös että naisvartija ja naisvanki olisi harrastanut samansuuntaisia juttuja. ei kyllä turussa mutta avovankilassa kuitenkin.


      • Ei voi olla totta
        monet kasvot kirjoitti:

        kuuluihan huhu myös että naisvartija ja naisvanki olisi harrastanut samansuuntaisia juttuja. ei kyllä turussa mutta avovankilassa kuitenkin.

        Missä tällaista on tapahtunut?


      • Normal järki.
        Ei voi olla totta kirjoitti:

        Missä tällaista on tapahtunut?

        Ihmisten mielikuvituksissa tapahtuu yllättävän paljon käsittämättömiä asioita. Ufouksia suorastaan.


      • Make vaan.

        Satun tunteen kyseisen nuoren miehen.En vartiaa ? ;) Mutta se siitä.


    • pakkanen123

      ketä kiinnostaa????? ei ainakaan normaaleita ihmisiii

    • panopuuhat tietävä

      haluuko joku kuulla vartijan seksi suhteesta vartijaan ja työkaverin puolisoon? kuka keittäjistä pani ketäkin vartijaa ja kuka esimiehistä pani vatrija rouvaa?

      • Venkulat kuuntelee?

        No kerro pois? Saadaan ehkä nauraa.


    • PoniLover

      Nain minä Ponin se oli iso pinkki Es poni

      • Näin seon

        Kaikki sitä on Lehmääkin nainut harva sitä tunnustaa..


    • Vanajan tapaus

      Miten kävi vanajanvankilassa?Joutuiko vanginvartija irtisanoutumaan vai irtisanottiinko hänet suhteesta naisvankiin?Miten usein vanajanvankilassa on sattunut näitä rakkaustarinoita vankien ja vartijoiden välillä?mielenkiintoista sinänsä koska harvoin sukupuolisuhteet ovat olleet tämänkaltaisia kuin tässä tapauksessa.

      • make vaan

        Vanajan vankilassa silloin alkuun meni MIES vanki parvekkeita pitkin ja täräytti nais vangin Raskaaksi silloin ei kyse Vartiasta..70 luvulla.


    • oi ja

      Ei tuollaista suhdetta ole ollut koskaan.
      Katkeroituneen rosvon matkasellijuttuja..

      • make vaan

        OOTKO ITSE OLLUT MNATKASELLISSÄ KOSKAAN:JOTEN EN SINUNA KOMMENTOISI ASIAA KUN EI HAJUAKAAN ASIOISTA.


    • Suicider-Sinde, npt

      Ai, sä ajattelet terminaattoria. Mä ajattelen seksiväkivaltaa-, ja sen suorittamista. Mihinkään muuhun ei ole yhteiskunta halunnut tukea verorahojaan. Ajattelemattomasti väkivallan kohteena pitäminen, kun sosiaalinen ympäristö kärsii kidutuksesta vankiloista, joissa vartijat ovat pyytäneet, koko muun vangin sosiaalisen verkoston lisäksi, että heidän lapsiaan lapsen kasvatetaan.
      Vartijat, jotka pyysivät avioliittonsa huolehtimista, jättivät tämänkaltaiseen vankilaan, jopa valvotusti, ilman tulevaisuuteen liittyviä käsityksiä turvallisuudesta, kuten yksityis-elämän muodostaminen. Kuinka he kehtasivat?

    • *****

      Mä en ainakaan jjaany kiinni, sain useampaankin otteeseen yhdeltä Kylmäkosken naisvartijalta

      • 5+10

        Mitäs muuta siellä sitten tapahtui..


    • *****

      kylmäkoskennaisvartia on ainakin edellen töissä siellä:=)

    • jdjbh

      Minkä nimininen??

      • Anonyymi

        Agnetha Knulla-Snippa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Agnetha Knulla-Snippa

        Niin, ennen leikkausta oli Kaarlo Karvakanki


      • Anonyymi

        RR🙈


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe