miten on?milloin viimeksi on jäänyt vartija kiinni suhteesta vankiin?siis eroottisesta rakkaussuhteesta. Ainahan näitä tapahtuu, muistetaan riihimäki ja vantaa. Eli milloin viimeksi on tapahtunut ko tapahtumia?
vartija vs vanki suhde
27
1942
Vastaukset
- silloinennen
No silloin just,ei sen jälkeen,tai ei oo ainakaan saatu ketään kiinni itse teosta?
- pelsolove
Huhun mukaan viime viikolla pelsolainen vartija oli havaittu nussimassa yhtä vankia persereikään ilman liukastetta. pelsolaiseksi hänet oli paljastanut roikkuva maha, parturoimaton älytön häpykarvoituspöheikkö ja finninen selkä.
- Huvinsa kullakin
Mitä sillä tiedolla teet?
Tai hyvin ilmeisesti olet pervo runkkari joita täällä tuntuu riittävän... - 24949/2010
onko kellään hörhöllä kokemusta tuosta matkatoimistosta?? pääsin just linnasta ja tekis mieli pikkasen pimpsaa
http://panomatkat.posterous.com/- Panomiesbbb
Jes kävin ton lafkan matkalla viime vuonna. Kesällä menen naimisiin tytön kanssa jonka tapasin reissussa.hyvä matka ja takuuvarmasti kivespussit on ihan tyhjät kun tulet takaisin
- perapervo777
paras vartija-vanki parisuhde oli ent.turun lääninvankilassa, jossa homovartija ja homovanki panivat toisiaan vangin sellissä lähes joka yö vangin koko tuomion ajan.Käryhän siinä kävi tietysti ja vartijalle kenkää.
- monet kasvot
kuuluihan huhu myös että naisvartija ja naisvanki olisi harrastanut samansuuntaisia juttuja. ei kyllä turussa mutta avovankilassa kuitenkin.
- Ei voi olla totta
monet kasvot kirjoitti:
kuuluihan huhu myös että naisvartija ja naisvanki olisi harrastanut samansuuntaisia juttuja. ei kyllä turussa mutta avovankilassa kuitenkin.
Missä tällaista on tapahtunut?
- Normal järki.
Ei voi olla totta kirjoitti:
Missä tällaista on tapahtunut?
Ihmisten mielikuvituksissa tapahtuu yllättävän paljon käsittämättömiä asioita. Ufouksia suorastaan.
- Make vaan.
Satun tunteen kyseisen nuoren miehen.En vartiaa ? ;) Mutta se siitä.
- pakkanen123
ketä kiinnostaa????? ei ainakaan normaaleita ihmisiii
- panopuuhat tietävä
haluuko joku kuulla vartijan seksi suhteesta vartijaan ja työkaverin puolisoon? kuka keittäjistä pani ketäkin vartijaa ja kuka esimiehistä pani vatrija rouvaa?
- Venkulat kuuntelee?
No kerro pois? Saadaan ehkä nauraa.
- PoniLover
Nain minä Ponin se oli iso pinkki Es poni
- Näin seon
Kaikki sitä on Lehmääkin nainut harva sitä tunnustaa..
- Vanajan tapaus
Miten kävi vanajanvankilassa?Joutuiko vanginvartija irtisanoutumaan vai irtisanottiinko hänet suhteesta naisvankiin?Miten usein vanajanvankilassa on sattunut näitä rakkaustarinoita vankien ja vartijoiden välillä?mielenkiintoista sinänsä koska harvoin sukupuolisuhteet ovat olleet tämänkaltaisia kuin tässä tapauksessa.
- make vaan
Vanajan vankilassa silloin alkuun meni MIES vanki parvekkeita pitkin ja täräytti nais vangin Raskaaksi silloin ei kyse Vartiasta..70 luvulla.
- oi ja
Ei tuollaista suhdetta ole ollut koskaan.
Katkeroituneen rosvon matkasellijuttuja..- make vaan
OOTKO ITSE OLLUT MNATKASELLISSÄ KOSKAAN:JOTEN EN SINUNA KOMMENTOISI ASIAA KUN EI HAJUAKAAN ASIOISTA.
- Suicider-Sinde, npt
Ai, sä ajattelet terminaattoria. Mä ajattelen seksiväkivaltaa-, ja sen suorittamista. Mihinkään muuhun ei ole yhteiskunta halunnut tukea verorahojaan. Ajattelemattomasti väkivallan kohteena pitäminen, kun sosiaalinen ympäristö kärsii kidutuksesta vankiloista, joissa vartijat ovat pyytäneet, koko muun vangin sosiaalisen verkoston lisäksi, että heidän lapsiaan lapsen kasvatetaan.
Vartijat, jotka pyysivät avioliittonsa huolehtimista, jättivät tämänkaltaiseen vankilaan, jopa valvotusti, ilman tulevaisuuteen liittyviä käsityksiä turvallisuudesta, kuten yksityis-elämän muodostaminen. Kuinka he kehtasivat? - *****
Mä en ainakaan jjaany kiinni, sain useampaankin otteeseen yhdeltä Kylmäkosken naisvartijalta
- 5+10
Mitäs muuta siellä sitten tapahtui..
kylmäkoskennaisvartia on ainakin edellen töissä siellä:=)
- jdjbh
Minkä nimininen??
- Anonyymi
Agnetha Knulla-Snippa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Agnetha Knulla-Snippa
Niin, ennen leikkausta oli Kaarlo Karvakanki
- Anonyymi
RR🙈
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346