Ylimääräinen "uloke" alapäässä? APUA!

Neuvoton16

Olen 16-vuotias tyttö, ja olen ymmälläni. Alapäässäni on aivan emättimen suuaukon takana roikkuva "ihouloke". Se on n.3 cm pitkä, epätasaisen muotoinen ja lähes tunnoton. Vastaavaa en ole nähnyt naisen sukupuolielimiä esittävissä kuvissa, mutta muistan joskus vuosia sitten lukeneeni jostain tunnottomasta kohdasta alapäässä. Auttakaa pliis ja mieluiten asiallisesti!

30

15250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uauau

Ihan normaalia, aika monella on tollanen jos tutkii Demin keho-palstaa xD Se on joku immenkalvon tai jonkun osa. Häipyy/katkee/hajoo ittestään jossan välis

• mina vaa

Joo mullaki on semmonen pikkunen uloke siin lähellä immenkalvoa. Nytpä tuli selvitettyä että muillakin on : D

• keinfait

Mulla se on aika pitkä lärpäke, ja suoraan sanottuna aika häiritsevä. Millonkohan se lähtee, miten, ja lähteekö viimeistään kun harrastaa seksiä? Ja tiiän, että oon tyhmä, mut mulle on jääny kyllä aika epäselväks että missä se immenkalvo oikeestaan on...

• nolostuttaavessakäyn

laita kuvaa

• me 19

Mulla on myös pieni uloke siinä emättimen suu aukolla. Ei tosin iso, n. puol cm pitkä. Olen kylläkin jo 19-v eikä hävinny mihinkää vaikka seksiä harrasteltu jo kuinka kauan. Säikähdin ku huomasin sen tossa ihan vähän aika sitte. Väriltää se on ihan saman värinen kun muukin limakalvo ja ihan tunnotonki, että tuskin mitää kondyloomaa jne. Eli varmaan niitä "jäänteitä"..?

• nykynuorisovauhdissa

Klitoris, kenties?

Älä vaan sano, että et tiedä mikä se on.

• spede332

sitä kutsutaan siittimeksi

• pervo

josse on tunnoton niin leikatkaa se!! ei voi olla vaikeeta >:O

• Anonyymi
        pervo kirjoitti:

josse on tunnoton niin leikatkaa se!! ei voi olla vaikeeta >:O

Sit alkaa kehittyy syöpä jos sen leikkaa

• myösneuvoton

mulla sama juttu D: haluun siitä eroon, mutta en uskalla alkaa itse mitään leikkelemään... poikaystävän kanssa ollaan mietitty että jos kohta ois se hetki, mut en uskalla ku häpeen alapäätäni niin paljon... onks kellään mitää neuvoo miten tost pääsee eroon??

• älähemmetissä!!!!!!!

"haluun siitä eroon, mutta en uskalla alkaa itse mitään leikkelemään..."

Hyvä niin, äläkä lähde edes kokeilemaan, vaikka kuinka olisi tunnoton. Sinulla ei ole siihen koulutusta tai oikeita välineitä, joten suurella todennäköisyydellä makaat sängyssä antibioottikuurilla tai jotain paljon pahempaa.

"onks kellään mitää neuvoo miten tost pääsee eroon??"

On, ja sitä kutsuttanee plastiikkakirurgiaksi, eikä ole ilmaista.

• abuu

hei pliis apua meille avuttomille? D:

• rrweqeqe

Sulla on vain liian isohkot häpyhuulet.

• zgkgg

Oon 11 ja mul on ihan sama juttu. Raapaisin sitä, niin siitä tuli jtn valkosta nestettä?

• ahhahahaehehehhe

Kyllä saa taas nauraa! Eikö siellä koulussa kuunnella nykyään mitään?

• Sinä joka naurat

No hei kerro mikä se on?????

• idijootit

OLISIKOHAN KLITORIS

• Klitta ei oo tunnoto

Hahaha klitoris ei oo tunnoton eikä sijaitse vähän matkaa emättimen sisään päi!!! Hahhahahahahahahah käy itte koulut paremmin!!

• 14

Niii just!!

• 23

Noniin. Sitä vastausta ootellessa... Ja samaa mieltä "Klitta ei oo tunnoto" kanssa.

• liian.kylmä.sisältä

mulla sama homma... en seurustele tällä hetkel mut pelottaa mitä tuleva kumppani sanoo jos ei oo aikasemmin vastaavaan törmänny enkä itekään osaa antaa mitään selitystä...
      ja hei te 10v. pojat jotka trollaatte täällä että "se on klitoris" niin googlatkaapa vaikka kuva naisen alapäästä ja opetelkaa ne perusasiat siitä anatomiasta. tai katsokaa edes oikein päin sitä kuvaa, kyseinen uloke on nimittäin emättimen _takana_ . ainiin sori, jos tosiaan ootte niin nuoria kun mitä annatte ymmärtää niin älkää sittenkään katselko mitään pahoja kuvia, voitte vaikka järkyttyä ja sitten menee herkkä lapsuus pilalle.

• HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

Näitä lukiessa saa aina nauraa :DD LOL

• voipiruteidänkanssa

Eikä taaskaan tule kenenkään mieleen että sitä voisi näyttää lääkärille jos on oikeasti huolissaan.

• apuakaipaava

mulla emättimen aukkoa ei näy olleenkaan koska sieltä tulee ulos niinku kolme sellasta ihan outoa mötikkää, vähänniinku kastemadonnäkösiä sentin mittasia. ei tunnu tai oo mitenkään kipeitä ja ihon värisiä. mitä teen oon 13?

• VarmastiAuttaa

Juo kuumaa mehua ja käy nukkumaan.

• Poislärpäke

Minullakin on tuollainen., pitäisikö käydö lääkärillä tai jotain,silla haluan sen pois

• abdiveli

veli mulki uloke ei vittu

• en_ole_gynekologi

En ole gynekologi mutta voinhan minä vilkaista.

• apuasaatte

Voisittekohan lapsiparat puhua ensin äidillenne tai kouluterveydenhoitajalle ja tietysti sen jälkeen saatte apua gynegologilta.

• Ja gynekologille voi ajan varata myös suoraan. "En kehtaa näyttää lääkärille" on maailman järjettömimpiin kuuluva lause.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe