Olen 16-vuotias tyttö, ja olen ymmälläni. Alapäässäni on aivan emättimen suuaukon takana roikkuva "ihouloke". Se on n.3 cm pitkä, epätasaisen muotoinen ja lähes tunnoton. Vastaavaa en ole nähnyt naisen sukupuolielimiä esittävissä kuvissa, mutta muistan joskus vuosia sitten lukeneeni jostain tunnottomasta kohdasta alapäässä. Auttakaa pliis ja mieluiten asiallisesti!
Ylimääräinen "uloke" alapäässä? APUA!
10
564
Vastaukset
- pro tips 4 u
no leikkaa se
sulle on kasvanu kyrpä
Välilihako se sieltä kurkistaa?
Mene lääkäriin, jos mietityttää.- 12+2
Mee tosiaankin lääkäriin.
- O_o
Voi tuota lääkityksen tehovoimaa :0)
- Sejokatietää
Voi olla, että se on tunnoton "penis", noin yhdellä kymmenestätuhannesta tytöstä voi olla sellanen.. Mee terkkarille kysymään.
- !!
Tulee aika jolloin joudut selvittämään
lukemattomat sekoilusi !!! - il<3
se on avaruusolio itellä samanlainen kun olin 13v
- apua löytyy
ootko varma ettei se oon kumpikaa sisäisistä häpyhuulista? Mut miks se olis emättimen takana? Kannattaa mennä lääkärii tai kysy asiasta vaikka demiltä kysy terveydestä -kohdasta
- jokuasd
Ei olis mikää revenny immenkalvon palane?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984