MitenPääsee PUHELINMYYJÄKSI?

*SMACK!*

Eli, miten? :D
Mihin pitää ilmoittaa, apua apua...?!!
Olisin kiinnostunut, olisi helppoa tehdä töitä kotoa käsin. Onko iällä väliä? Onko oltava 18-kesäinen? Itselläni on ikää vaivaiset 16.
Laittakaapas tänne viestiä.
Olishan se ihan kivaa soitella ihmisille ja kaupata jotain... seiskaa. Puhetaidot on kyllä hallussa. :)

20

8643

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelinmyyjä

      ei sitä kyllä kotonta soitella, vaan ihan sen firman toimistosta missä olet töissä..eikä se kyllä mitään helppoa hommaa ole...

      • Bash

        monissa mestoissa lupaillaan vielä upeita palkkoja, mut kyllä se yleensä silleen menee että jos sä et saa mitään myydyksi, niin et sä kyllä mitään palkkaakaan saa. Noihin puhelinmyynti-hommiin vaan huijataan nuoria joilla ei oo mahdollisuutta saada oikeen mitään muutakaan duunii. Toinen on lehtien jakaminen. Siinäkään ei palkka ja työn määrä oo oikeen onnellisessa suhteessa keskenään :p


      • mediamyyjä

        itse teen töitä kotona firman piikkiin ja tämän parempaa duunia ei voisi olla


      • tyttö -86
        mediamyyjä kirjoitti:

        itse teen töitä kotona firman piikkiin ja tämän parempaa duunia ei voisi olla

        Ehkä on olemassa muutama hyvä firma jolla voikin tehdä töitä kotona, mutta aivan aloittelijalle tätä ei kuitenkaan suunnitella. Ja näissä "tee työtä kotona"-firmoissa on vielä enemmän huijareita kuin toimistossa tapahtuvalla puhelinmyynnillä.


      • riippuu osaamisesta
        Bash kirjoitti:

        monissa mestoissa lupaillaan vielä upeita palkkoja, mut kyllä se yleensä silleen menee että jos sä et saa mitään myydyksi, niin et sä kyllä mitään palkkaakaan saa. Noihin puhelinmyynti-hommiin vaan huijataan nuoria joilla ei oo mahdollisuutta saada oikeen mitään muutakaan duunii. Toinen on lehtien jakaminen. Siinäkään ei palkka ja työn määrä oo oikeen onnellisessa suhteessa keskenään :p

        Osa tekee yli 10 000 euroa kuussa osa ei tee mitään. Tahtoo olla monasti niin, että joko onnistut ja löydät kultaisen tavan tehdä rahaa tai sitten et. Infoa noista hommista ja seikoista mitä kannattaa huomioida moisessa hommas on ainakin http://www.duunit.net/kesatyopaikat sivulla. Tosiaan kananttaa selvittää selkeästi montako myyntiä tarvitset tietyssä ajassa x :euron tuloihin, niin ymmärrät mihin ryhdyt


    • entinen puhelija

      olen itse ollut puhelinmyyjänä vähän aikaa, ja se oli kamalaa!! Harkitse vielä kunnolla. Saat soitella tuntikausia, eikä kukaan todellakaan ole kiinnostunut. Mieluummin tilataan eri kupongeilla, soittelijat ovat maanvaivoja ja sen huomaa kyllä äkkiä. Älä ihmeessä.

      • mediamyyjä

        en ole koskaan törmännnyt moisiin juttuihin ajatelen että sinussa itsessäsi on varmasti ollut vikaa ehkä ei työmotivaatiota vaan suuret euromäärät silmissä.on huonoja päiviä ja hyviä mutta kohdalleni ei ole tullut vielä sellaista päivää etteikö kauppaa olisi syntynyt.tämä on rankka jobi ja tässä menestyvät vain tosi menestyjät.


    • Kovis

      Pari kaveria on ollut, kummatkin lopettivat parin päivän jälkeen. Kuulemma tosi paskaa hommaa, palkka yleensä pienempi kuin luvataan. Ja se ei tod. ole kivaa soitella ihmisille, kun n. 75 prosenttia sulkee luurin korvaan, tai huutaa siihen jotain epämiellyttävää. Mielummin vaikka mansikoita poimimaan, siinä ei sentään tunne itseään niin nöyryytetyksi.

      • *SMACK!*

        ...että valaisitte mua :)


    • tyttö -86

      Itse olen rakastunut puhelinmyyjän hommaan ja tehnyt sitä jo yli 10kk. Harvoin ihmiset sanovat törkeyksiä, mutta melko usein tulee kyllä luuri korvaan.

      Mutta kotoa käsin tätä työtä ei kannata tehdä ellei ole pitkää kokemusta, koska jos et saa mitään myytyä niin jäät reippaasti miinuksen puolelle. Itse tienaan sellaiset 15e/h, mutta joulun aikoihin tienasin jopa 23e/h, koska ihmiset tilasivat erittäin paljon joululahjoiksi lehtiä. Huonoimmillaan tuntipalkkani on varmaanki ollut jotain 7e/h. Aloitin työn 16-vuotiaana. Viime vuoden kesäkuussa.

      Puhetaidoilla on tietenkin käyttöä, koska tuppisuuna et menesty, mutta spiikistä luetaan myyntipuhe ja siinä ei kauheasti puhelahjoja tarvita. Sitten kun on kokeneempi niin tarvitsee enemmän niitä puhelahjoja, koska ei lue suoraan sanasta sanaan enää spiikkiä.
      Tuolta kannattaa esimerkiksi katsoa onko toimistoa lähellä:
      www.hyvatlehdet.fi
      ja sieltä toimipaikat.
      Huijarifirmoja löytyy melko paljon, mutta niistä huomaa melko nopeasti, että mitä nämä firmat ovat. Serkkuni oli huijarifirmassa töissä ja tienasi 3e kahden viikon aikana. Töitä olen tehnyt myös lukion ohella monta kuukautta, joten sopii myös koulun kanssa. Itse olen tehnyt koulun ohella 18h/vko, ja koska työ ei ole fyysisesti kovinkaan raskasta niin sopii hyvin. Työ on kyllä henkisesti melko raskasta.

      Kokeile niin tiedät. Et sinä kokeilemalla ainakaan mitään häviä. Itse oli tarkoitus mennä vain kesätöihin, mutta ne kesätyöt vähän venähtivät.;)
      Mutta hyviä kauppoja sinulle jos alalle ryhdyt!

      • mediamyyjä

        ei spiikkiä tarvita,se kahlitsee.en ole koskaan tarvinnut ja aina on oltu firman top-ranking listalla 10.parhaan joukossa.tämä ei sovi ihan nuorille sillä pitkä elämänkokemus tälläkin alalla ratkaisee paljon.


      • tyttö -86
        mediamyyjä kirjoitti:

        ei spiikkiä tarvita,se kahlitsee.en ole koskaan tarvinnut ja aina on oltu firman top-ranking listalla 10.parhaan joukossa.tämä ei sovi ihan nuorille sillä pitkä elämänkokemus tälläkin alalla ratkaisee paljon.

        Tämä riippuu täysin ihmisestä. On erittäin harvassa ne ihmiset jotka osaavat ensimmäisestä puhelusta saakka puhua ilman minkäännäköistä spiikkiä. Siis todella harvassa. Suurin osa tarvitsee ekat kuukaudet spiikin ja tämän jälkeen tekevät täysin ilman. Ala on vaikea ja toisille hidas opittava, joten suurin osa tarvitsee aluksi spiikkiä.


    • mediamyyjä

      jos luulet että onnistut pelkillä puhelahjoilla niin paskaa haukkaat.itse olen ollut mediamyyjänänä kohta 5v.ja tasan tarkkaan tiedän että helpon rahan toivossa olevia alalle hakeutuu ja he myös aiheuttavat hallaa alalla oleville tosi ammattilaisille uskon toki että seiskan tyyppistä roskajulkaisua myy vaikka pulimaija 5.kaljan jälkeen mutta myyntityö kun se on työtä sen varsinaisessa merkityksessä niin siinä puhelahjat tulevat vasta toisella sijalla.joten jos on näin hepposet eväät ehdotan vielä harkintaa.

      • Puhelinmyyjä

        ootko mediamyyjä Mediapex oy:ssä töissä? vai jossain muussa?


      • mediamyyjä
        Puhelinmyyjä kirjoitti:

        ootko mediamyyjä Mediapex oy:ssä töissä? vai jossain muussa?

        en ole lehtienmyyjä,myyn suomalaisille ravintoloille ohjelmapaketteja,artisteja ym.ravintoloihin firma jolle töitä teen oon suuri luotettava ja kauan pystyssä ollut.


      • minä
        mediamyyjä kirjoitti:

        en ole lehtienmyyjä,myyn suomalaisille ravintoloille ohjelmapaketteja,artisteja ym.ravintoloihin firma jolle töitä teen oon suuri luotettava ja kauan pystyssä ollut.

        No eihän sinun sitten kannattaisi puuttua edes tähän keskusteluun, koska et tiedä millaista on lehtimyyjän työ. Ehkä on hieman erilaista sinun työsi kuin lehtimyyjän työ, ehkä sinä et spiikkiä tarvitse. Ja erittäin harvojen kannattaa LEHTImyyntiä tehdä kotoa käsin, joten älä sano että kannattaa. Eli tämän mediamyyjän tekstit kannattaa jättää huomiotta tai ottaa huomioon, että hän ei ole lehtimyyjä!! Hänen työnsä täysin erilaista.


      • mediamyyjä
        minä kirjoitti:

        No eihän sinun sitten kannattaisi puuttua edes tähän keskusteluun, koska et tiedä millaista on lehtimyyjän työ. Ehkä on hieman erilaista sinun työsi kuin lehtimyyjän työ, ehkä sinä et spiikkiä tarvitse. Ja erittäin harvojen kannattaa LEHTImyyntiä tehdä kotoa käsin, joten älä sano että kannattaa. Eli tämän mediamyyjän tekstit kannattaa jättää huomiotta tai ottaa huomioon, että hän ei ole lehtimyyjä!! Hänen työnsä täysin erilaista.

        pyydän anteeksi jos en huomannutkertoa.aloitin lehtimyyjänä toimistossa,sen jälkeen kotona asia toimi hyvin,sitten vaihdoin taloa tähän nykyiseen firmaan.joten kokemusta on myös lehtimyynnistä ja voin todeta että sen parempaa korkeakoulua ihmisten kohtaamiseen ei ole.


    • Haluisin99

      Voiko tyttö 12w ryhtyä puhelinmyyjäksi???

    • puhelinmyyjä...

      ei voi. alaikäraja on tällähetkellä 15v

    • työmies88

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe