Tapasin kerran Suomessa thaimaalaisen nuoren yh-äidin, joka oli jättänyt muutaman vuoden ikäisen lapsensa Thaimaahan matkan ajaksi. Hän oli ollut täällä ennakoidun 1 kk:n sijaan jo 4 kk, kun kysyin häneltä, että:
- Ajatteletko sinä koskaan, että olet huono äiti, kun jätit lapsen Thaimaahan?
Tuo nuori äiti alkoi nyyhkyttämään surkeasti. Otin hänet kainalooni ja lohdutin ja menin möläyttämään, että:
- Älä itke, kaikki on hyvin.
Hän vastasi, että
- Ei ole!
Thaimaassa on normaalia, että nuori äiti jättää lapsensa vanhempiensa hoiviin lähtiessään töihin muualle. Monet kuvittelevat, että tämä on lapsen äidille helppoa. Itse tajusin kuinka hän kaipasi lastaan. Onneksi hän pääsi pian tämän jälkeen takaisin kotiinsa. Kuitenkin hän ehti olla täällä niin kauan, että suomenkieli sujui mukavasti.
Älkää ikinä jättäkö pientä lastanne!
Nuoren yh-äidin häpeä
Nuori mies
2
253
Vastaukset
- ??????!!!!!
Kai maksoit yöstä kunnon korvauksen?
- 33
"nuori mies" joo täytyy olla aika nuori mies kun kirjoittelee noin älyttömiä kirjoituksia
"älkää ikinä jättäkö pientä lastanne ! "
hei haloo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117