Ollen nähnyt pari jaksoa Yle:n sarjaa Rintheessä, joka sijoittuu Leville. Onko tosiaan niin, että ravintolatyöntekijän aika kuluu sekä työssä että vapaalla alkoholin parissa? Eihän tuota menoa kestä muut kuin sarjan päähenkilöiden ikäiset, siis parikymppiset..
Hiihtokeskustyö - tulevan juopon paratiisi?
9
999
Vastaukset
- mm. Levillä
Entisenä sesonkitekijänä tiedän että ainakin alku on melkoista rilluttelua. Mutta tervepäisellä ihmisellä järki sanoo mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Jonkin ajan kuluttua pää ja lompakko voivat esittää vastalauseita jatkuvaa ryypiskelyä vastaan. Fiksu työntekijä säästää, käy laskemassa ja nauttii alueen palveluista, esimerkiksi kuntosaleista ja kylpylöistä. Ja kas kummaa, baarissa voi myös olla dokaamatta.
- toope1111
kolmen henkilön toilailuja ei kannata soveltaa koko joukkoon joka talvesta toiseen Levillä työskentelee.. eikä myöskään vastaavasti esim. kesäsesonkipaikkoihin.. joukkoon mahtuu aina monenlaista säätäjää, osa kosteampaa kuin toiset..
- fiktio rulettaa
Jokainen ns. tosi-tv -sarja on vähintään osittain ennakkoon käsikirjoitettu.
Se, joka uskoo esim. nyt menossa olevan Rintheessä-ohjelman olevan pelkkää faktaa, on kyllä aika yksinkertainen tapaus. - PK 38v
voi ihmiset kun se on just niin että jokaikäiset ihmiset juo levillä ja paljon. kausari tai er. sinne mahtuu varmasti pari hassuu selvinpäin olijaa myös.... mut kyllä joo.
voin tämän kokemuksella kertoa.
PK 38v - Eki77
Ryyppääminen on ok
- .............
En ole nähnyt kyseistä tv-sarjaa, mutta eikö kaikkiin tosi-tv-sarjoihin hakeudu juuri sellaiset, joista saadaan viihdettä kansalle. Eihän Big Brotherissakaan muuta kuin ryypätä ja juhlita. Ihmisiä kun jostain syystä kiinnostaa kovasti katsoa muiden alkoholin huuruista toilailua. Ja ohjelmien tekijät arvelevat ohjelman olevan tylsä, jos vapaa-ajalla näytetään henkilöiden kutovan tai lukevan tai harrastavan ulkoilua.
- theallseeingeye
Pakko sanoa et entisenä kausityöläisenä(levi,ylläs ja ruka) ihan kivat vaihto-ehdot valittu kyseiseen sarjaan on siellä vissiin taso laskenut vuosien varrella, näyttäis olevan näin et jos osaat kengännauhat sitoa niin tervetuloa töihin.
PS. Sarjaan on valittu ihmisiä jotka eivät ole ikinä tehneet alan hommia, kait sitä yksinkertaisimmatkin innostuu.. - Bankku
Vielä rankempaa, mitä tou "reality" sarja näyttää. Hirveetä meuhuamista. Pää kyllä kestää, mutta tili jää liian pieneksi, kun ei jaksa vetää 16h päiviä.
Nyt kiertelen rauhanlisempia mestoja läpi. Teen just päinvastoin, kuin Levillä. - elämä on
viinaa viinaa lisää viinaa silmät liikku =)
kyllä se on melkosta ryyppäämistä.
onneksi se aika on jo ohi. enää vain sillon tällön ja menneitä muistellen.
se oli sitä surutonta nuoruus aikaa.
palkka meni aina oman baarin kassaan harva pysty säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734