Hei
Minulla on ollut flunssa (kurkku / keuhkot kipeänä, joka raaja kipeänä ja kuumetta 38,9 joka aamu) ja siis sunnuntaista eiliseen päivään oli kuumetta, tänään onnekseni aamulla ei ollut.
Ja yöllä kun keskityin muuhun kuin kipuiluun ja tajusin että alapäähäni koskee, joten päätin tarkistaa mikä siellä vaivaa. Tungin sormeni vaginaan, ja se ei mennyt. Se oli turvoksissa ja siellä oli ns. rakkuloita tai patteja, ja ne haisi pahalle. Ihan hirveelle haisi.
Luin jostain näistä rakkuloista, mutta niillä oli rakkulat pieniä valkoisia ja ne sijaitsi häpyhuulien kohdalla.
Mutta minulla nämä rakkulat ilmesty tän flunssan aikana, ja olen neitsyt, joten en ole harrastanut seksiä koskaa, enkä ole suudellut vuoteen. Joten en usko, että olisi mikään sukupuolitauti.
Joten auttakaa minua ja kertokaa mitä tämä on!
Pahalta haisevia patteja alapäässä
17v-huolestunu-likka
3
99
Vastaukset
- 17v-huolestunu-likka
Haluan vielä lisätä, että ne koskee kun istun tai yskin. Ja se on epämielyttävää.
- ehdottaisin
Menet lääkäriin, jos olotila ei tunnu paremmalta, tai alapää tuntuu edelleen kipeältä. Lääkärit näkevät kaikenlaisia sairauksia, joten ihan reippaasti vain. Parempi katsoa mikä on vialla. :)
- 17v-huolestunu-likka
Ja äsken kun kävin pissalla niin kirvelsi niin .... HIRVEÄSTI.
Au.
Asun äitin luona enkä oikeen kehtaa sille kertoa, ja kun nyt olen kipeä niin.. en pääse lähtemään minnekkään.
Kai minun pitää sitten uskaltautua kertomaan äitilleni.. :S
Koska koskee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746