Elikkäs olemme pyrkimässä suomen suurimmaksi RuneScape yhteisöksi/claaniksi ja jäseniä on jo noin 200!
Claanin tarkoituksena on hauskanpito, pk, drop partyt ja järjestää suuria tapahtumia. Claaniin pääsee liiittymään RuneScapessa lisäämällä Jopsan kaveriksesi ja liittymään Jopsanin Friend chattiin!
Lisää ohjeita löydät osoitteesta rsarvonta.webs.com !
Tällä hetkellä pidämme suomen suurinta Rs arvontaa jossa päivittäin voi voittaa lähes satoja miljoonia! Vieraile osoitteessa rsarvonta.webs.com ja pääset ilmaiseksi osallistumaan arvontoihin. Ainut vaatimus on että olet suomalainen!!
Liity Suomen suurimpaan RuneScape yhteisöön/claaniin!
18
106
Vastaukset
- reuhhkis
Joo järjestäppä taas pk reissu mageareenalle? Voitin btw sen kymppi millin viime tiistain arvonnsssa ;D
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- peurasmies
Pera onko jotaki ongelmia? jos et pelaa rs nii mee muualle huutelee... jopsan millon taas pk???? tarvisin pari milliä pk kamoihin nii voitko antaa
- zero0nosugar
ei oo nyt aikoihin ite voittanu!!! parikuukautta sitte voitin 3 kertaa peräkkäi 5m!
- feeedere
Sika magee reissu tuli kyl tehtyä ... lisää pk reissuja kiitos! ja kiitit claweista :D
- teuvas
Moro ... en oo vieläkäää päässy clan chattii sisää.. oon kyllä frienchatissä.. kiitos drop partystä :S
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- terskatius
Voitko muute myydä rune rahaa? voisin ostaa sulta?
- qwerty
no huh huh... annettiin sitte kunnolla selkää tämän päivän pk reissussa! :D
- pera91
- divinefull
Haluan heti päästä tohon claaniin... oon 120 levelinen ... iha ok statsit ja membu
- pera91
- divinefull2
Kohta on tuo iso potti jaos!! jännittää!!
- Lord Praye
HHAHAHAHAHAH -wouuuuuuuuuuUUU jeah meikälle tuli! pikkuse on sitä massia keijolla! thääääänx! ei muutaku ukko membuks ja pellailee
- 12mies
http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol
tarkemmat ohjeet - ttrrrt
[ http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol ] elkää menkö!
- VanhaSuola
http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=390576 ilmanen memberyys aina kuukaudeksi kun olet saanut muutaman kaverin!
- aikamakia
Aika makia..... serkku voitti 120m lol... miks vitus mulle ei satu mitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613