Mopsiin liittyviä kysymyksiä

K.y.s.e.l.i.j.ä

Eli olen hankkimassa mopsia ja minulla olisi pari kysymystä.Minulla ei ole aikasemmin ollut koiraa eikä niistä kokemusta,sopiiko mopsi kuitenkin minulle? Ja onko perus asiat helposti opetettavistä tälle koiralle? Entä ovatko nämä koirat kovia haukkumaan? Miten saisin muutkin perheen jäseneni innostumaan ideasta hankkia mopsi?:)

4

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkassa

Miten ihmeessä voit olla ottamassa koiraa mistä et tiedä mitään?
      Toivottavasti tämä oli provo.

• sjjisho8

Miten sitä voi oppia, jos ei tietoa mistään hae ? Minusta aloittaja on tehnyt järkevästi, kun yrittää varmistaa tietoja haaveilemastaan koirarodusta. Hän haluaa lisää tietoa mopsien omistajilta tai tuntijoilta. Oma suosikkirotunsa kannattaa tietysti hankkia, jos koiraa on ottamassa, mutta tietysti ensin varmistaa, onko se tosiaan sopiva.

• kökökökö

Moikka!

Jee onnittelut ensinnäkin siitä, että olet kiinnostunut mopseista! :)

Minulla on kaksi mopsia ja ne ovat aivan ihania koiria. Ensinnäkin todella ihmisrakkaita ja seurallisia. Ne nukkuvat kanssani joka yö, ja tulevat aivan kainaloon samalla tavalla kuin pienempänä halasin pehmuoeluja. Mopsini ovat terveitä, ja hyväkuntoisia. Olen lukenut hengitysvaikeuksista ja ulkonevista silmistä, mutta omani eivät ole yhtään ylipainoisia, joten hengittävät hyvin ja silmät täysin kunnossa. ne ovat hauskoja palkitsevat rakkautesi aivan varmasti 10 000 kertaa takaisin!!

Mopsi tarvitsee seuraa, joten jos aikasi vaan antaa periksi niin mopsi on täydellinen valinta. Onnea vielä! :)

• iso ja pieni isäntä

Hei. Ainakin oma mopsini on loistava koira ja seuralainen. Itsepäinen mopsi kirjoittaa vaikka runoja kun palkinto on tarpeeksi maistuva. Seurankipeä, aina, toistan aina isännän jaloissa ja mukana askareissa.
      Mahdollisesti rähmivät silmät pitää puhdistaa ja kuonon ruttu säännöllisesti, helppoa hoitoa. Totuta kynsienleikkaukseen pennusta, muutoin olet hankaluuksissa, et usko kuinka pieni koira voi rimpuilla.

Kiltimpää ja hellyttävämpää eläintä en ole nähnyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      3023
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1779
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1744
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1580
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1512
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      331
      1395
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1248
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      77
      1231
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1072
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1035
    Aihe