kannattaako ostaa sähköauto vai polttis? tarkotus olis hyppiä ja ajaa talvella.
kumpii???????
6
168
Vastaukset
- trydjkyhvghv
ja tietysti pitäis pystyä heittää backflip. ehdotelkaa joitain autoja
- lolzz
Vakionja ei lähes mikään pääse. Lukuun ootamatta valmiiksi lujaa menevät.^^. Sähkö ja vaikkapa Kyosho Lazer zx-5; virityksillä menee bäckfflipit.
- tfqtdfqytdf
no kuinka paljon sitte se "lujaa" on?
- keijon kova käzi
sähkö autot on parempia ku ei "rusahda" talvella
- HPI
Jos backflippejä haluaa nii osta HPI savage flux ja 6s LiPo!!
- mikänimi
Nitro polttis: kiva ääni, pystyy ajamaan talvella jos osaa, voi itse parantaa moottorin suoritus kykyä helposti.
Sähköauto: hiljainen, helppo ajaa, pystyy talvella ajamaan jos vedenkestävä.
itse oon hankkimas LRP S8 Rebel BX
pari vinkkiä: 25% nitroa on hyvä käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745028- 332801
- 402554
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401872Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 951732
- 1661593
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210